מעמיס אופני וייקור AR 520

מעמיס חדש ל-Weycor

מעמיס אופני וייקור AR 520

מעמיס אופני וייקור AR 520

אנשי יצרנית הצמ"ה הגרמנייה וייקור (Weycor) מגדירים את המעמיס הקומפקטי החדש AR 520 כ"נציג ראשון של דור המעמיסים הבא של החברה"; מדובר במעמיס פירקי במשקל עבודה של 6.5 טון בקירוב, המוצע עם תא מפעיל חדש, מנוע חדש (דויץ 3.6 ליטר עם 109 כ"ס), עיצוב חדש של מערך הזרועות, מערכת הידראולית חדשה וכיו"ב. וכמובן, בולט מכל – תרתי משמע – הוא העיצוב החדש, המציג קווים מעודכנים ושונים במקצת, אך עדיין עם אותו המראה המוכר המאפיין את המותג.

מעמיס אופני וייקור AR 520

מעמיס אופני וייקור AR 520

וייקור AR 520 החדש מחליף בהיצע היצרנית את המעמיס הוותיק וייקור AR80e שייצורו יופסק. הוא שוקל קצת יותר, מצויד באותו המנוע הבסיסי – אך לאחר רענון ושדרוג, ועם תוספת הספק של 14 כ"ס. ל-520 החדש גובה ציר כף גבוה בכ-5-10 ס"מ, תלוי בגרסה, והוא מוצע 'מהמפעל' עם מגוון כפות גדול יותר ובנפח רב יותר (עד 1.3 במקום עד 1.1 מ"ק). הכוח מועבר אל ארבעת הגלגלים באמצעות מערכת הידרוסטטית דו-שלבית: מצב 'עבודה' המאפשר נסיעה עד למהירות של 6.5 קמ"ש, ומצב 'נסיעה מנהלתית' המאפשר מהירות של עד 20 קמ"ש. כאופציה בתשלום ניתן לקבל מערכת המאפשרת נסיעה עד למהירות של 40 קמ"ש. כל התפעול של מערכת העברת הכוח – כולל המעבר מנסיעה לפנים לאחור, ולהיפך – ניתן לביצוע באמצעות הג'וי-סטיק החדש.

מעמיס אופני וייקור AR 520

מעמיס אופני וייקור AR 520

מתכנני המעמיס החדש שמו דגש רב על תחום התחזוקה והטיפולים, עם ריכוז נקודות בגירוז, הבדיקות והמילוי לטובת גישה מהירה ונוחה יותר; הטיפול במצנן ובמניפת המצנן מתיימר להיות קל יותר; הקבינה החדשה מבטיחה שדה ראייה משופר, מרווח נדיב יותר, מכלולי תפעול ומחוונים נוחים יותר לגישה ועבודה, יחידות מושב והגה חדשות ומערכת מיזוג משופרת.
בין המערכות החדשות המוצעות כאן נציין את מערכת הבלימה ונעילת הגלגלים האוטומטית, הנכנסת לפעולה עם דימום המנוע ומתיימרת לנעול את הגלגלים גם בעמידה במורד, ומערכת חיבור וניתוק הידראולית חדשה בקצה הזרועות.
יבואנית מעמיסי וייקור לארץ – חברת דיזל הנדסה – מתכוונת לייבא את המעמיס החדש בטווח הזמן הקרוב, הן לשימוש בתחומי עבודות הפיתוח העירוניות והן לשימוש חקלאי.

איך וייקור R 520 החדש מול המתחרים? לחצו על התמונה וכנסו למנגנון ההשוואה הייחודי שלנו: