החדש של ליגונג בדרך

LiuGong 856H wheel

LiuGong 856H wheel


בראיון שערכנו עם מנהל תחום הצמ"ה בחברת מכשירי תנועה – יבואנית ליגונג (Liugong) לארץ – סיפר לנו בשעתו אילייה וינוקור על תוכניותיו לגבי המותג בארץ; בין היתר חשף אז על הכוונה להציע בשנת 2015 מעמיס מתקדם חדש, שתוכנן ו"נתפר" במיוחד עבור שווקי המערב בכלל, אירופה תחילה – בפרט. ברבעון האחרון של השנה יחל שיווק המעמיס החדש גם בארה"ב.
LiuGong 856H wheel

LiuGong 856H wheel


ואכן, בימים אלו מתחיל שיווק ומכירת מעמיס חדש מתוצרת ליגונג – הראשון המוצע באירופה – והעומד כמובן במפרט האירופאי הקפדני והמתקדם, בכל הקשור לטכנולוגיית מנועים, מערכות פליטה, צריכת דלק ועמידה בתקני פליטת מזהמים. המעמיס החדש נקרא 856H והוא במשקל עבודה של 17.8 טון. המנוע הוא מתוצרת קאמינס, נפחו 6.7 ליטר, ההספק המרבי הוא 225 כ"ס והוא עומד כאמור בתקנים העדכניים – במקרה זה EU Stage 4. הכוח מועבר אל ארבעת הגלגלים באמצעות מערכת מבית ZF הגרמנייה – במקרה זה המדובר בסרני ZF AP3000ותיבת הילוכים ZF 4WG200.

מחפשים מעמיס? שירות חדש בחינם: לא קונים לפני שמשווים!! לחצו על התמונה

מחפשים מעמיס? שירות חדש בחינם: לא קונים לפני שמשווים!! לחצו על התמונה

בליגונג טוענים כי בהשוואה לדגם ה-856-III הנמכר בסין – ואותו הוא מחליף – חוזקה השלדה ב-856H באופן משמעותי, וכעט מציע השופל המעודכן יכולת הטענה ונשיאה גדולים ב-40% ובשל סך השיפורים שבוצעו בדגם המעודכן, מובטח שיפור של 250% באורך החיים ובמדד האמינות.

LiuGong 856H wheel

LiuGong 856H wheel


בליגונג טוענים כי רשימת ההזמנות גדלה מדי יום וכי בשלב זה נראה שהחדירה לאירופה עם המעמיס החדש תוכתר כהצלחה. במקביל הודיעה החברה כי פתחה במפעלה הראשי ובמטה החברה בליאו-זו שבסין מרכז פיתוח ומחקר חדש המעסיק 1,300 מהנדסים ואנשי מקצוע נוספים, במטרה לזרז את המעבר לייצור בסטנדרט מערבי, ייצור ופיתוח אבות טיפוס בקצב מהיר, עריכת בדיקות וניסויים ועוד – הכל במטרה "ליישר קו" עם מיטב היצרניות המערביות, היפניות והקוריאניות בכדי להתמודד מולן בשווקי הבית שלהן.