מעמיס חדש מוולוו

Volvo L28F

Volvo L28F

ענקית הצמ"ה השבדית וולוו משיקה את המעמיס הקומפקטי החדש L28F. המעמיס החדש נועד למלא את הפער בין המעמיסים הקומפקטיים L20F ו-L25F (משקלי עבודה של 4.33 ו-4.8 טון בהתאמה) לבין המעמיס L30G (השוקל 5.5 טון) שהוא הקטן בסדרה הגדולה יותר, סדרה L-G.

שירות חדש בחינם: לא קונים לפני שמשווים!! לחצו על התמונה

שירות חדש בחינם: לא קונים לפני שמשווים!! לחצו על התמונה

משקל העבודה של הוולוו L28F עומד על 5.4 טון והוא מוצע עם כף סטנדרטית בנפח 1.0 מ"ק. למעמיס הקומפקטי מנוע מתוצרת וולוו בנפח 3.1 ליטר המייצר 50 כ"ס. לוולוו L28F גובה מרבי (עם צמיגים במידה הסטנדרטית) של 2.5 מ' בלבד, מה שהופך אותו למתאים לעבודה גם בתוך מבנים ותחת סככות. רדיוס סיבוב קצר יחד עם זווית צידוד מרשימה וממדי אורך ורוחב קומפרטיים הופכים דגם זה – כך וולוו – למותאם באופן מיטבי למגוון רחב של משימות בתחומי התשתיות, הסלילה, הבניין כמו גם בחקלאות, דוגמת עבודה במרכזי מזון, ברפתות, במתבנים, בהעמסת חבילות בשדה, במשתלות ועוד.

Volvo L28F

Volvo L28F

עומס הרכינה בסיבוב מלא עומד על 3,600 ק"ג ועם מזלג קדמי הוא יכול לשאת עד 2,200 ק"ג. המהירות המרבית מוגבלת ל-20 קמ"ש.
סעיף התחזוקה והעלויות קיבל אף הוא חשיבות עליונה בעת פיתוח ותכנון הוולוו L28F וכפועל יוצא מצהירים בוולוו על מרווח של 500 שע"מ בין החלפות השמנים במנוע ומרווח של 1,500 שע"מ להחלפות הנוזל ההידראולי בכלי. המעמיס תוכנן כך שניתן לבצע את טיפולי התחזוקה דנן ללא קושי גם בשטח, עם גישה נוחה לכל הנדרש, בתוך כך גם למסנן האוויר, מסנן הנוזל ההידראולי, מסנן שמן המנוע, מסנן הדלק ונוזל הקירור.

Volvo L28F

Volvo L28F

הממדים הקומפקטיים הופכים מעמיס אופני זה כאמור למותאם לעבודה במקומות צפופים, אך בוולוו מדגישים כי בדרך הוא לא איבד דבר מיכולות העבודה בתנאי דרך, עבירות וקרקע קשים; לצורך כך מוצעים בין היתר דיפרנציאלים קדמי ואחורי עם נעילות של 100%, צמיגים הנעולים על חישוקי 20" ומרווח הגחון נדיב.

Volvo L28F

Volvo L28F

תא המפעיל – מבטיחים בוולוו – מציע ארגונומיות גבוהה ונוחות רבה למפעיל גם לאורך זמן שהייה ארוך בתוכו. אלמנט בטיחותי חשוב הנה מערכת ניתוק ההינע באופן אוטומטי כאשר חגורת הבטיחות של המפעיל מתנתקת או כאשר בלם היד נמשך. מערכת זו מוצעת כאופציה.