מעמיסי קייס מעודכנים ל-2020

קייס משיקה את המעמיסים הקומפקטיים של העם מערכת הידראולית חדשה ומשודרגת. היכנסו לפרטים

מעמיס אופני קייס 321F

חטיבת הצמ"ה בקייס (CASE) משיקה את המעמיסים הקומפקטיים מתוצרתה במהדורות מעודכנות ומשופרות לקראת 2020. מדובר במעמיסים קייס 21F, קייס 121F, קייס 221F וקייס 321F.

אלו מעמיסים אופניים קומפקטיים במשקלי עבודה הנעים מכ-5.0 טון ועד לכ-6.0 טון, עם מנועים המציעים 55 עד 70 כ"ס, המיועדים לשווקי התשתיות, עבודות העפר, השירות המוניציפלי, עבודות צנרת ולתחום החקלאי.

מעמיס אופני קייס 321F

ליבת השדרוג והשיפור היא במערכת הפעלה אלקטרו-הידראולית חדשה המבטיחה פעולות מהירות ומדוייקות יותר, אפשרות לכוונון מהירות התגובה של ההרמה ופילוס הזרועות/הכף בהתאמה ורמת הרגישות שלה. בפני המפעיל שלושה מצבי עבודה, המהווים למעשה שלוש רמות של רגישות ומהירות תגובה להפעלת הג'וי-סטיק: high, medium ו-low. המערכת מאפשרת גם בידול בין רגישות ומהירות התגובה של הזרועות לבין אלו של הכף או האביזר המחובר אל קצה הזרועות. הפעיל יכול לקבע בזיכרון את כל בחירותיו לגבי רגישות ומהירות התגובה, ולחזור אל המצב הנבחר מאוחר יותר באמצעות לחיצת כפתור.

במסגרת שדרוג המערכות אצל מעמיסי קייס הקומפקטיים שופרה גם יכולת השקילה והאפשרות לחזור אוטומטית לנקודות קבועות, דוגמת גובה העמסה קבוע וגובה קבוע מהקרקע, למשל, לצורך נסיעה מנהלתית או חזרה לנקודת ההעמסה. יכולות משופרות אלו מבטיחות, על פי קייס, יעילות גבוהה יותר בעבודה, כפועל יוצא – תפוקה גבוהה יותר ויכולת התאמה יעילה יותר למגוון מפעילים, בכלל זה למפעילים פחות מנוסים.

מערכת ההפעלה החדשה מוצעת במעמיסי קייס הרלוונטיים מדגמי 2020 ואילך. יבואנית הצמ"ה של קייס לארץ היא חברת קרסו מוטורס.

מעמיס אופני קייס 321F