יעה זחלי ניו הולנד C234

יעה זחלי חדש מניו הולנד

ניו הולנד מרחיבה את היצע היעים הזחליים מתוצרתה, עם הוספת גרסה זחלית למיני מעמיס החדש ניו הולנד L234 שנחשף לא מזמן.

יעה זחלי ניו הולנד C234

יעה זחלי ניו הולנד C234

בניגוד לגרסה האופנית, הגרסה הזחלית – ניו הולנד C234 שמה – אינה מתמקמת בראש ההיצע בקטגוריה, אלא שנייה לניו הולנד C238 הכבד במקצת, המצויד במנגנון הרמה וורטיקאלי במקום רדיאלי.
ניו הולנד C234 נשען על בסיס שתוכנן מחדש, מדגישים אנשי היצרנית, בין היתר בדמות נקודות שונות בשלדה שחוזקו וחלקים בכלי שהוחלפו במחוזקים ומעובים, במטרה להעלות את רף הקשיחות והאמינות לאורך זמן, גם כאשר הכלי פועל בתנאי עבודה אינטנסיביים במיוחד. עוד מודגש כי התכנון החדש של מערכת הזחלים מאפשר גישה נוחה יותר לצורך תחזוקה וטיפול בתקלות, כמו גם קלות רבה יותר בניקוי.
כיתר המיני מעמיסים של היצרנית – השייכת לקונצרן CNH (קייס-ניו-הולנד) השייך בתורו לפיאט – גם ה-C234 מונע באמצעות מנוע FPT עדכני וחזק; כאן מדובר ב-4-צילינדרי בנפח 3.4 ליטר המספק 90 כ"ס. משקל העבודה של היעה הזחלי החדש הוא קצת יותר מ-4.5 טון.
ההישענות על זחלים מבטיחה לא רק אחיזה מיטבית בתנאי לחות, בוץ ומצע רופף, אלא גם לחץ מינימלי על הקרקע, העומד כאן על 4.4 Psi בלבד, על-פי ניו הולנד, עם זחלים סטנדרטיים שרוחבם 45 ס"מ.
גובה ההרמה המרבי (עד לציר הכף) עומד כאן על 321.5 ס"מ – די והותר לביצוע רוב משימות ההעמסה של ארגזי משאיות סטנדרטיות, הרמה, עבודות עפר, הפעלת חופר תעלות, מטאטא כביש גדול, מרסקת/מכסחת ועוד; המשאבה ההידראולית הסטנדרטית היא בספיקה של 91.5 ליטר/דקה וכאופציה מוצעת משאבה בספיקה של 142.5 ליטר/דקה.
בניו הולנד מייעדים את ה-C234 למגוון רחב של יישומים, החל בענפי התשתיות והבניין – גם ככלי לשוק ההשכרות, כנושא כלים הידראוליים, כנושא מרסק גדמים ומרסקת גזם, חופר תעלות ועוד, וכמובן לשוק החקלאי.
ניו הולנד העולמית החלה כבר בשיווק ה-C234 החדש בשווקים השונים. יבואנית ניו הולנד לארץ היא חברת נ. פלדמן מחיפה.