עגורן נייד בשלט רחוק

פוטיין הצרפתייה משיקה עגורן קומפקטי נגרר המתרומם בעצמו והנשלט מרחוק. הנה הפרטים

Potain Hup M 28-22

מומחית המנופים הצרפתייה Potain, כיום בבעלות קונצרן Manitowoc האמריקאי, משיקה עגורן יחודי המתרומם בעצמו והנתון על נגרר ייעודי, והמופעל בשלט רחוק. הדגם החדש – Potain Hup M28-22 – משוייך למשפחת מנופים המכונה Hup, המתיימרת להציע מהפיכה בגישה, בניידות ובמהירות הרכבת מנופים באתרי עבודה, בכלל זה קשים יותר לגישה, תמרון ומרווח. בנוסף מציע קונספט חדש זה יכולת הובלה וניידות קלים ומהירים בהרבה מהמוכר בסגמנט. המנוף מתכנס לאורך כולל של 11.6 מ' בלבד במצב הובלה מקופל והוא נשען על נגרר ייעודי המתבסס על שני סרנים ומבנה קשוח במיוחד: הבסיס הוא שלדת קורות פלדה מאסיביות והגלגלים מחוברים לסרני Heavy Duty עבי קוטר, כאשר שני הסרנים הנם סרני היגוי.

Potain Hup M 28-22

פוטיין Hup M28-22 מתנשא לגובה 28 מטרים כאשר פתוח והוא מאפשר 32 קונפיגורציות שונות של מצבי עבודה במטרה להתאים למגוון רחב ככל הניתן של תנאים ודרישות; בין היתר ניתן לייצב את הזרוע האופקית בזוויות של 10, 20, 30 ואופקי לגמרי, מה שמעניק גובה מרבי מתחת לוו ההרמה של 20 עד 31 מטרים. כושר ההרמה המרבי של המנוף הוא 2.2 טון, כאשר בשיא המפתח והגובה הוא מסוגל להרים עד 850 ק"ג.

מפוטיין מדווחים על התעניינות גבוהה מצד לקוחות ומבטיחים אספקה של כלים ראשונים במהלך הרבעון הראשון של 2020. יבואנית פוטיין לארץ היא חברת קומסקו