JCB 535-95

השקה ב-JCB: מנועים חדשים לטלסקופיים

JCB 533-105

JCB 533-105

במסגרת השקת דגמי וחידושי 2016 מבית JCB הודיעה החברה גם על ריענון ועדכון כל היצע המעמיסים הטלסקופיים הרחב שלה. עיקר החדשות הן במנועים, שמעתה יהיו כולם מהסדרה העדכנית ביותר של היצרנית, המנועים שפותחו במשותף עם קוהלר האמריקאית עבור JCB, והעומדים בתקני Tier 4 Final/EU Stage IV.

JCB 535-95

JCB 535-95

המנועים החדשים יוצעו בדגמי 2016 של היצרנית ויכללו את הטווח של 1.6 מ' הרמה מרבית (בג'י.סי.בי. 516-40) ועד לג'י.סי.בי. 540-200 המסוגל להגיע לגובה הרמה מרבי של 20 מ'. בג'י.סי.בי. מדגישים כי המנועים החדשים, למרות ההספק המרבי המוגבל ל-74 כ"ס בכלים אלו, מציעים ביצועים דומים ואף טובים בהשוואה לכלים עם מנועים חזקים יותר, אך תוך צריכת דלק נמוכה משמעותית; אנשי החברה טוענים כי ביצעו בדיקות וניסויים עם מעמיסים טלסקופיים מהדגמים 535-140 ו-540-200 עם מנוע המייצר 74 כ"ס ומנוע המייצר 102 כ"ס לשם ההשוואה, וגילו כי ברוב סוגי השימוש מספיק המנוע החלש יותק לביצוע המשימה – תוך חיסכון של 16% בצריכת הדלק, עלייה של 20% בשינוע טונות/שעה ועלייה של 20% בזמן העבודה ומרחק הנסועה למיכל.

JCB 541-70

JCB 541-70

המנוע החדש, מדגישים אנשי היצרנית, אמנם חלש בהספק אך יעיל יותר, בעל עקומת מומנט שטוחה יותר ופעולה חלקה יותר. יחד עם שיפורים במערכת העברת הכוח ובמערכת ההידראולית (בעיקר במהירות התגובה, מהירות הפעולה ובמזעור דליפות ותנודתיות) מדובר בשורה התחתונה בכלים זולים, יעילים ונוחים יותר לעבודה.
מנועים חדשים אלו נעדרים מסנן חלקיקי דיזל נפרד או מערכת אחרת לטיפול בגזי הפליטה המסרבלת, מייקרת ומכבידה במשקלה על המנוע, וגם דורשת תחזוקה שוטפת. היעדר מסננים דנן חוסכים גם את הצורך בשימוש בשמן מיוחד ויקר יותר ומאפשרים שימוש בטוח גם בשמן איכותי פחות, תוך הבטחה לשמירה על אמינות גבוהה בכל תנאי עבודה.
יבואנית JCB לארץ היא חברת קומסקו.

JCB 540-170

JCB 540-170