Volvo EC180E

באגרים חדשים לוולוו בקטגוריית ה-16-20 טון

Volvo EC180E

Volvo EC180E


וולוו ממשיכה בהחלפת ועדכון היצע הבאגרים שלה, ועתה מושקים ה-EC160E וה-EC180E החדשים, המחליפים את ה-EC160D וה-EC180D. מדובר במחפרים בקבוצת המשקל שבין 16-20 טון כאשר החידוש העיקרי בין דגמי סדרה E החדשים בהשוואה לדגמי סדרה D היוצאת הוא במנועים; אלו החדשים עומדים בתקני Tier 4 Final ובנוסף להבטחה לפלוט פחות רעלים אל האוויר מובטחת גם ירידה משמעותית בצריכת הדלק, כך שבשורה התחתונה מתיימרים הבאגרים החדשים להציע יותר בפחות.
Volvo EC160E

Volvo EC160E


המנוע המשרת את שני המחפרים הוא וולוו D4J בנפח 4,040 סמ"ק המחולקים לארבע בוכנות. הטורבו-דיזל המתקדם מייצר 146 כ"ס בשני הדגמים (היה 141 כ"ס בדגמי סדרה D היוצאת) והוא כולל מערכות מתקדמות התורמות לצריכת דלק מינימאלית, כמו מערכת העברה לסל"ד סרק נמוך באופן אוטומטי, לאחר זמן מה (הניתן לכיוון) בו המפעיל אינו נוגע במצערת או מפעיל את המערכת ההידראולית, ומערכת לדימום מנוע לאחר זמן מה בו המנוע פועל בסרק (הניתן אף הוא לכיוון).
Volvo EC160E

Volvo EC160E


וולוו EC160E הוא במשקל עבודה הנע מ-16.4 ועד 20.8 טון והוולוו EC180E שוקל בין 17.3 ל-20.0 טון, תלוי בגודל הכף וביתר האבזור. בוולוו מציינים כי המערכת ההידראולית עברה עדכון והתאמה למנועים החדשים ומתיימרת להציע פעולה חלקה יותר, מהירות תגובה טובה יותר ובשורה התחתונה – תפוקה גבוהה מבעבר תוך צריכת פחות אנרגיה.
Volvo EC180E

Volvo EC180E


עוד שופרו המחפרים החדשים בחיזוקים שונים שבוצעו במרכב התחתון שהוא בתצורת ה-X המאפיינת את וולוו ובתא המפעיל; זה האחרון קיבל – על סמך הצהרות אנשי וולוו – עוד חיזוקים ותמיכות במטרה להציע הגנה טובה מבעבר עבור המפעיל במקרים של פגיעה חיצונית או התהפכות. לקבלת פרטים נוספים מיבואנית וולוו לארץ, לחצו כאן
Volvo EC180E

Volvo EC180E