מעמיס אופני SDLG L938F

SDLG: מעמיסים "מערביים" חדשים

מעמיס אופני SDLG L948F

מעמיס אופני SDLG L948F

לאחר חשיפת דגמים "מערביים" ראשונים לפני כמעט 3 שנים, מודיעה עתה השותפה הסינית של וולוו – SDLG – על תחילת שיווק מעמיסים אופניים בארה"ב, במקביל להרחבת ועדכון ההיצע.

שירות חדש בחינם: לא קונים לפני שמשווים!! לחצו על התמונה

שירות חדש בחינם: לא קונים לפני שמשווים!! לחצו על התמונה

הסניף האמריקאי של יצרנית הציוד מכני הנדסי SDLG החל לשווק בארה"ב ובקנדה 4 מעמיסים אופניים מעודכנים, כולם עם מנועי Tier 4 Final המחליפים דגמים קודמים שצוידו במנועי Tier 4 Interim. על המנועים כתוב אמנם SDLG SD60 אך מדובר במנועים המיוצרים כהעתק ובאישור דויץ הגרמנייה עבור SDLG.

מעמיס אופני SDLG L938F

מעמיס אופני SDLG L938F

ההיצע העדכני כולל את ה-LG938F עם כף סטנדרטית בנפח 1.9 מ"ק, הספק של כ-170 כ"ס ומשקל עבודה של כ-12.5 טון, ה-L948F עם כף בנפח 2.3 מ"ק, הספק דומה ומשקל עבודה של כ-14.5 טון, ה-L958F וה-L959F המוצעים עם כפות סטנדרטיים בנפח 3.0 מ"ק והשוקלים שניהם כ-17.5 טון מוכנים לעבודה והספק מרבי שנע בין 240-250 כ"ס. מפרט מלא טרם פורסם.
וולוו נחשבת יצרנית פרימיום של ציוד מכני הנדסי ומוצריה מתחרים במותגים מובילים כמו קטרפילר, ליבהר וכיו"ב. השותפות עם מותג סיני נועדה לא רק לעזור לוולוו לחדור לשוק הסיני הענק, אלא גם לאפשר לה להציע מותג זול ותחרותי יותר, גם במערב. בשלב זה מוצעים כלים של SDLG בארה"ב וציוד עדכני הוצג כבר באירופה, כרמז לגבי הכוונות לשווק את הציוד של המותג הסיני גם באירופה בעתיד.
בוולוו ישראל מאמינים שלא נראה כאן בשנים הקרובות ציוד של SDLG אך מציינים כי וולוו מאפשרת לסוכניה בעולם לשווק הן את מוצרי וולוו והן את מוצרי SDLG.