פטיש חציבה JCB HM049T

פטישים תחרותיים מ-JCB

פטיש חציבה JCB HM049T

פטיש חציבה JCB HM049T


ג'י.סי.בי, ענקית ציוד מכני הנדסי הבריטית, מכפילה את היצע פטישי החציבה ההידראוליים המוצעים על ידה, עם השקת הליין המעודכן ל-2016. הליין המתווסף לזה הקיים מכונה Contractor breakers, קרי: פטישי חציבה לקבלנים. שם מוזר במקצת למוצר הנמכר לקבלנים בהגדרה, ושלא ממש פונה לחובבים, אך ניחא… הוספתו להיצע הקיים, המוגדר על ידי היצרנית כ"מקצועי", מבדילה את הפטישים החדשים כמיועדים לעבודות אינטנסיביות פחות, ולקבלנים שחציבה ועבודות פטיש אינם עיסוקם העיקרי.
מאחורי ההגדרה החדשה עומד ליין ציוד חדש המיועד לתת מענה לשוק התחרותי של ציוד זה, בדמות ציוד מכני הנדסי הנושא את השם JCB, אך מבטיח להיות תחרותי במחיר (על כל הדגמים ניתנות שלוש שנות אחריות יצרן). בג'י.סי.בי עושים זאת באמצעות הסרת חלקים מיותרים ודיאטה בכל הקשור לטכנולוגיה שנועדה לאפשר לציוד זה לשרוד בתנאי קיצון. הפטישים החדשים מיועדים ל"עבודה בתנאים סטנדרטיים", דהיינו: לא בעומס מלא, ו"עבור קבלנים שלא מוכנים לוותר על איכות הציוד כפי שמוצע על ידי ג'י.סי.בי", מסבירים אנשי החברה. כל הפטישים תוכננו במקור – ונבדקו, לדברי אנשי JCB – על כל היצע הציוד אליו הם אמורים להתחבר; הפטישים העדכניים מתוכננים לעבוד בחיבור לדגמי המחפרונים, המחפרים והמיני-מעמיסים/מחפרים הקומפקטיים של היצרנית, בטווחי המשקל שבין 0.9 ועד 55 טון.
פטיש חציבה JCB HM160T

פטיש חציבה JCB HM160T


היצע פטישי החציבה החדשים כולל ווסתי שחרור לחצים ומערכות הגנה בפני גרימת נזק להידראוליקה של הציוד הנושא. כל דגמי הפטישים החדשים המיועדים לציוד השוקל מעל ל-12.1 טון כוללים כסטנדרט מערכות גירוז אוטומטיות. הפטישים המיועדים לציוד מכני הנדסי השוקל 9.9 טון ומעלה מוצעים עם שסתומי בקרה דו-שלביים המבטיחים שליטה יעילה ומדויקת במהירות ובעוצמת ההלימה, במטרה להתאים את פעולת פטישי החציבה עד כמה שניתן לסוג העבודה. עוד מסבירים ב-JCB כי בכל פטישי החציבה החדשים מותקנים שסתומי בקרה פנימיים המבטיחים תוספת יעילות של כ-10% ביחס למתחרים, מבלי לפרט.
ההיצע החדש של פטישי החציבה מסדרת ה-Contractor breakers מתחיל ב-HM012T השוקל 100 ק"ג בלבד, במטרה להתאים לעבודה בחיבור לציוד הקומפקטי ביותר של JCB. יבואנית ג'י.סי.בי. לארץ היא חברת קומסקו