JCB מציעה JS360 חדש

JCB JS360

JCB JS360

ג'י.סי.בי. (JCB) משיקה מהדורה חדשה ועדכנית של המחפר המוכר JS360 – באגר 36 טון המוערך בעיקר בתחום החציבה וההריסה. כקודמו כך מכונה גם הדגם העדכני JS360.
בעבודות חציבה בהן יש חשש מתמיד מפגיעת סלעים או מפולות מסכנות חיים מהווה סעיף הבטיחות בסיסי ממנו יש להתחיל. ב-JCB טוענים כי מגוון תוספות בטיחות הפכו את הכלי הכבד לבטוח מתמיד עבור המפעיל.

JCB JS360

JCB JS360

ה-JCB JS360 החדש מגיע עם אופציה מקורית למיגון מיוחד לתא המפעיל במטרה להעניק למפעיל את מקסימום הבטיחות בעבודה. המרווח בין גוף המחפר למערכת הזחלים גדל במקצת וקורות פלדה מעוגלות סביב, בחלק התחתון של הכלי, מוסיפים להגנה בפני פגיעה במחפר מסלעים, שברי בטון ועוד. גם חלקה התחתון של יחידת הזחלים ממוגן כאן בלוח פלדה עבה במיוחד, ולהשלמת תמונת הבטיחות היתרה מוצעות מערכות איזון ויציבות המונעות כניסת הכלי למצבים מסוכנים או העמסת יתר.

JCB JS360

JCB JS360

ה'בום' בדגם זה ארוך מהמקובל בסגמנט או בדגמים מקבילים של JCB, אך גם מחוזק בנקודות הרגישות במטרה לאפשר את אותו כוח פריצה והרמה – למרות הארכת זרוע המומנט. הזרוע הארוכה מאפשרת לכלי לעבוד גם בתנאי קרקע משובשים או כאשר יש צורך להגיע לגבהים משמעותיים, כמו גם לעבוד ממרחק בטוח.
ל-JBC JS360 מערכת חיבור וניתוק מהירים של ציוד לקצה ה'בום' בכדי לאפשר מעבר מהיר בין כלים שונים כפי שנדרש לעיתים בתחומי ההריסה, כמו מעבר בין פטיש חציבה לצבת.
המחפר המעודכן צבוע בצביעה שונה במקצת ובשינויים קוסמטיים קלים נוספים בהשוואה ל-JS360 היוצא, בעיקר סביב תא המפעיל שקיבל שינויים בתצורת החלונות ובעיצוב המחוונים בפנים, לטובת שיפור איכות חיי המפעיל. כך למשל מותקן בכלי העדכני מחשב ומסך גדולים ומתקדמים מבכלים קודמים, עם שליטה יעילה יותר במנוע ובמערכת ההידראולית – ובתיאום העבודה ביניהן.

JBC JS360

JBC JS360

המנוע ב-JBC JS360 החדש הוא 6-צילינדרי בנפח 7.8 ליטר העומד בתקני Tier 4i עם הספק מרבי של 281 כ"ס. מנוע זה קיבל עדכונים במחשב הניהול ומתיימר להציע עקומת מומנט שטוחה מבעבר לקבלת כוח לינארי בטווח רחב יותר, תגובה מהירה יותר למצערת ויחד עם זאת צריכת דלק נמוכה יותר. מערכת הצינון חדשה כאן וכך גם הבידוד בפני רעשים.
יבואנית JCB לארץ היא חברת קומסקו.