טאבלט CAT T20

הטאבלט הקשוח של CAT

טאבלט CAT T20

טאבלט CAT T20

קטרפילר מרחיבה את היצע ציוד ה'מובייל' שלה עם השקת טאבלט חדש, הראשון מתוצרתה. הטאבלט החדש נקרא CAT T20 ומדובר בטאבלט לכל דבר ועניין – למעט הקשיחות והעמידות בפני תנאי שטח, אקלים וסביבה קשים. הטאבלט החדש מיועד מן הסתם לנדרשים למוצר שכזה בשטח, בתנאים דנן, ובשל כך מצהירים בקטרפילר על עמידות בפני חדירת לחות ומים עד לעומק של כמטר אחד, כאשר גם 30 דקות במים לא אמורים להוביל לחדירת מים למכשיר, עמידות בפני נפילה – עד לגובה של כשני מטרים, וכמובן עמידות בפני מכות, שריטות, חום וקור קיצוניים.

טאבלט CAT T20

טאבלט CAT T20

הקטרפילר T20 כולל Windows 10, הוא כולל צג בקוטר 8" (כ-20.3 ס"מ), מעבד מרובע Intel Atom Z8350 1.44 גיגה-הרץ, זיכרון 2 גיגה-בייט וסוללת 7,500 mAh. הטאבלט תומך חיבורי WiFi ו-LTE וכולל יציאות USB 3 ו-HDMI. שתי המצלמות – קדמית ואחורית – אינן מהמתקדמות ורבות העוצמה בשוק, ומציעות איכות תמונה של 2 ו-5 מגה-פיקסל, בהתאמה.

טאבלט CAT T20

טאבלט CAT T20

המחיר עומד על כ-760$ באתרי רכישות האונליין השונים בארה"ב; לא הכי זול בהתחשב בביצועים ובתכונות הטאבלט, אך כטאבלט המתיימר להציע עמידות כה טובה כנגד תנאי שטח קשים ואף תנאי קיצון – אין לו הרבה תחרות בשוק. ניתן לשער שמי שנזקק לטאבלט בתנאים אלו – שווה לו לבחון מוצר חדש זה של קטרפילר כאופציה מעניינת.

טאבלט CAT T20

טאבלט CAT T20