CAT 297D

D מחליף את C בקטרפילר

CAT 297D

CAT 297D


קטרפילר החלה בשיווק צמד יעים אופניים (מיני מעמיס) זחליים חדש – Cat 297D ו-Cat 297D XHP – עם 95 ו-106 כ"ס בהתאמה, ומשקלי עבודה של 2,063 ו-2,268 ק"ג בהתאמה. שני המיני מעמיסים משתייכים לסדרה D העדכנית של קטרפילר, המחליפה את דגמי סדרה C בהדרגה. מדובר בהוספת שתי גרסאות זחליות להיצע, הכולל כבר אי אלו דגמים עדכניים. הכוח מגיע ממנוע קטרפילר מדגם C3.8 DIT העומד בתקני Tier 4/3B.
שני המיני מעמיסים החדשים יושבים על פלטפורמת זחלים חדשה הכוללת מתלים כפולים, תא מפעיל מודולארי, מערכת זרועות ובוכנות הרמה בעיצוב ותכנון חדש, מערכת איזון חדשה ומנועים חדשים, כאמור – חזקים וחסכוניים מבעבר, כפי ששירתו בסדרה C היוצאת. מערכת הפקדים האלקטרונית חדשה אף היא ומשולבת עם מסך LCD גדול באמצעותו ניתן לקבל את כל המידע החיוני על הכלי בזמן העבודה, כמו גם לצורך דיאגנוסטיקה ושליטה. המסך החדש משדר בין היתר את צילומי מצלמת הרוורס המוצעת בכלים אלו.
CAT 297D XHP

CAT 297D XHP


בקטרפילר מייעדים מיני מעמיסים חדשים אלו לעבודה בתנאי אחיזה קשים, בהם נדרשת לא רק יכולת תנועה על מצע משובש וקשה לעבירות, אלא גם במקביל כושר העמסה גבוה ויכולת דחיקה וחפירה גבוהים. כלים אלו מיועדים לפיכך לעבודות תשתית והכנה באתרי בניה צפופים, בעבודות גינון בקנה מידה גדול, בניית מסלעות מסלעים כבדים או חיבור ציוד מיוחד למשימות שונות (פינוי שלג, ריסוק גזם, קידוח וכיו"ב).
יבואנית קטרפילר לארץ היא חברת 'זוקו שילובים'.