חדש בארץ: כפות ניפוי וגריסה מתוצרת Hartl

Hartl HBC 950

Hartl HBC 950

מחברת צ.ל.ע. – ציוד לעבודות עפר בע"מ – נמסר לנו על תחילת ייבוא ושיווק כפות ניפוי וגריסה מתוצרת Hartl האוסטרית. הכפות מותאמות להתחבר למגוון סוגי מחפרים (באגרים) – עד למשקלי עבודה של 35 טון, והן מופעלות באמצעות המערכת ההידראולית שלהם. מדובר בחברה משפחתית העוסקת מאז שנות ה-30 של המאה שעברה בפיתוח ובניית ציוד מיוחד לתעשיית המחצבות והאבן. בעבר התמחתה בנפות ומגרסות ענק, וחלק זה של העסק נמכר לקונצרן אטלס קופקו.

Hartl HBS 2000

Hartl HBS 2000

כיום מתמחה החברה בייצור כפות לחיים בשיטת Jaw לענפי המחזור, חפירת הצנרת, התשתיות והמחצבים, למשימות ניפוי. בחברה מדגישים את היתרונות של מוצריהם ביחס ליתר המתחרות בשוק, בעיקר בעיצוב הכפות הייחודי אך לא פחות מכך בשיטות בנייה קפדניות ביותר ובשימוש בחומרים האיכותיים והעמידים ביותר. כפות הגריסה כוללות חלקי שחיקה גדולים יחסית ברובו של חלל הכף וכפועל יוצא – שימוש במינימום מכלולים וחלקים, במטרה לאפשר עבודה אינטנסיבית לאורך זמן. ואכן, היצרנית טוענת להספקי עבודה חסרי תחרות בסגמנט.

Hartl HBS 800 SW

Hartl HBS 800 SW

בחברה מדגישים עוד את אפשרות החלפת הרשתות המהירה בשטח, במטרה לאפשר עבודה עם סוגי חומר שונים בקלות. בהיצע מגוון גרסאות ודגמים המוצעים עם תוספות שונות, דוגמת מצלמה עם מוניטור בתוך תא המפעיל, מערכות מתזים (ספרינקלרים) להפחתת כמויות האבק ועוד.