מיני מעמיס מעודכן לטקאוצ'י

מיני מעמיס טקאוצ'י TW40

מיני מעמיס טקאוצ'י TW40

טקאוצ'י היפנית (Takeuchi Mfg. Co., Ltd) משיקה מהדורה חדשה של המיני-מעמיס TW40 – לראשונה עם תא מפעיל סגור וממוזג ומנוע מעודכן לעמידה בתקני פליטת המזהמים העדכניים.
מיני מעמיסים הופכים לפופולארים ונפוצים יותר ויותר בשנים האחרונות, בעיקר הודות ליכולת לדחוס כיום טכנולוגיה מתקדמת עם ביצועים מרשימים בחבילה קטנה, יחד עם הדרישה ההולכת וגוברת לכלים קומפקטיים, יעילים וחסכוניים. במילים אחרות: כיום מדובר בנישה של כלים המסוגלים לספק תפוקת עבודה גדולה בהרבה מגודלם הפיסי הצנוע, ברמה שעד לא מזמן לא ניתן היה לדמיין.
בעוד שעדיין רוב היצרניות הנהנות מהפריחה בתחום הן יצרניות קטנות יחסית, בעיקר עם ניסיון בתחום החקלאות, ניתן להניח שזה רק עניין של זמן עד שיצרניות גדולות ייכנסו לשוק של המיני-מעמיסים, שכיום הופכים לנדרשים יותר ויותר הן בתחום החקלאי, הן בעבודות בניין, תשתיות, כבישים, משתלות ושירותים מוניציפאליים.

מיני מעמיס טקאוצ'י TW40

מיני מעמיס טקאוצ'י TW40

טקאוצ'י-ארה"ב משיקה כאמור את ה-TW40 החדש, מיני-מעמיס השוקל כ-3,300 ק"ג ואורכו בבסיס הגלגלים כ-154 ס"מ בלבד. מנוע פרקינס מתקדם (עומד ב-Tier 4) מייצר 39.4 כ"ס, בין השאר הודות למגדש טורבו. המנוע מגובה במערכות קירור מים ושמן מוגדלות ומוגברות לטובת שיפור היעילות בעבודה מאומצת ולאורך זמן. ה-TW40 מסוגל להרים 1,200 ק"ג בכף ומציע עומס רכינה סטטי של 2,650 ק"ג ועומס רכינה בסיבוב מלא של 2,400 ק"ג. גובה ההרמה המרבי הוא 294 ס"מ (מחושב עד לציר הכף). ההינע כפול וההיגוי פריק – כמקובל בסגמנט, והעברת הכוח נעשית באמצעות מערכת הידרוסטאטית ותיבה בעלת 2 מהירויות (עד 6.5 או עד 20 קמ"ש מרביים).

לפנייה ליבואנית טקאוצ'י בארץ, לחצו כאן