מרסקת גזם המחוברת למיני-מחפר בובקט

תוסף מרסקת לבובקט

בובקט (Bobcat) החלה בשיווק מרסקת גזם הידראולית המיועדת להתקנה בקצה זרוע מיני-מחפר, המותאמת כסטנדרט למיני מחפרים בובקט E63, בובקט E80 ובובקט E85 במשקלי עבודה של 6.3, 8.0 ו-8.5 טון, בהתאמה, ולציוד נוסף באמצעות מתאמים ייעודיים.
המרסקת מכונה FMR, רוחב העבודה שלה הוא 40" (כ-102 ס"מ) והיא מתיימרת להציע יכולות גבוהות בכל סוג עבודה, הודות למבנה מאסיבי וקשוח והינע הידראולי.

מרסקת גזם המחוברת למיני-מחפר בובקט

מרסקת גזם המחוברת למיני-מחפר בובקט


משקל יחידת המרסקת כ-400 ק"ג ורוחב המרסקת ברוטו הוא כ-153 ס"מ; היא כוללת 36 להבים משולשים והיא מכוונת לרסק עד לעומק 4" (כ-10 ס"מ) מתחת לקו גוף המרסקת.
המרסקת ניתנת להפעלה בשני הכיוונים, קרי: עם החלפת כיוון הזרימה ההידראולית משתנה כיוון סיבוב הלהבים, כך שקל לבצע ניקוי עצמי, לצאת ממצבים של הסתבכות או תקיעה ולבחור בכיוון הסיבוב הרצוי בהתאם לתנאי וסוג העבודה.
חיפויי הפלדה של המרסקת מבטיחים למנוע פגיעה במחפר או במנגנון החיבור של המרסקת, וכמובן גם בסובבים. בנוסף מוצעות שרשראות המחוברות בצפיפות בשני צידי המרסקת, למנוע העפת חומר תוך סיכון הסביבה.
החיבור לזרוע מיני מחפר מאפשר עבודה בשיפועים ומדרונות, כהכנה לעבודות תשתית, צנרת או תחזוקה, כתוספת למיני מחפר העובד במשתלה, לריסוק גזם גס וצפוף והכל בתנאי קרקע מגוונים, בכלל זה משובשים ו/או לא יציבים או בתנאי צפיפות וקושי להגעה עם טרקטור חקלאי סטנדרטי. לקבלת פרטים נוספים ניתן לפנות ליבואנית ציוד מכני הנדסי של בובקט לארץ, חברת אמקול