עגלת משטחים מתקדמת מהייסטר

מומחית ציוד ההרמה Hyster משיקה עגלת משטחים ממונעת המבוססת על סוללות Lithium-Ion

Hyster PC1.5

מומחית ציוד ההרמה והמלגזות האמריקאית הייסטר (Hyster) משיקה עגלת משטחים ממונעת המוצעת לראשונה עם טכנולוגיית סוללות ה-Lithium-Ion המתקדמת; סוללות מסוג זה הן קומפקטיות, קלות, פולטות פחות חום ומסוגלות לאגור יותר חשמל מסוגי סוללות אחרות. עגלת המשטחים החדה מכונה PC1.5, כאשר שמה מרמז על כושר ההרמה המרבי שלה: 1.5 טון.

בהייסטר מייעדים עגלת משטחים חדשה זו מן הסתם לנדרשים להוביל מטענים כבדים ובתכיפות, כאלטרנטיבה לעגלות משטחים חשמליות אחרות או אף עגלות לא ממונעות. הדגש בעת הפיתוח – על פי אנשי הייסטר – הושם על יעילות ואמינות, כמו גם על הנדסת אנוש מיטבית, קרי: קלות ונוחות בתפעול. גם התחזוקה השוטפת מתיימרת להיות פשוטה, קלה וזולה.

Hyster PC1.5

בהייסטר לא מדווחים כמה זמן נדרש בכדי להטעין את הסוללות בטעינה רגילה, ממצב ריק למלא, אך כן מדווחים כי באמצעות מערכת לטעינה מהירה מדובר בשלוש שעות בסה"כ. העגלה מסופקת עם ערכת סוללות נשלפת שבמידה והלקוח נדרש לעבודה אינטנסיבית, מומלץ עבורו לרכוש עוד סוללה לגיבוי, שתיטען בזמן העבודה. כאשר תידרש החלפת הסוללה, ניתן לבצע את הפעולה תוך 6 שניות בלבד, מבטיחים בהייסטר. בכך מובטחת עבודה רציפה, תיאורטית – סביב לשעון. יבואנית היסטר לארץ היא חברת דוד צ'פניק מחולון