Hyster RP2.0-2.5N

קומפקטיות וזריזות מ-Hyster

Hyster RP2.0-2.5N

Hyster RP2.0-2.5N; מהירות מרבית של 12 קמ"ש

הייסטר (Hyster) האמריקאית משיקה סדרת עגלות משטחים חשמליות למפעיל עומד/נשען חדשה בשם Hyster RP2.0-2.5N. מדובר בעגלות משטחים חשמליות המוצעות בטווחי הרמה מרבית של 2.0-2.5 טון ואופציה לעמידה או ישיבה תוך כדי תנועה.
בהייסטר מדגישים כי סדרת עגלות המשטחים החדשה פותחה לאחר קבלת היזון חוזר ובקשות מלקוחות, ותוכננה לעמוד בתנאי העבודה הקיצוניים והאינטנסיביים ביותר. מלגזות ההיגש החדשות מיועדות הן לכל המשימות של שינוע והעברת סחורות במחסנים ומפעלים כמו גם לפריקה וטעינה של משאיות באמצעות רציפי המחסן או המפעל. השוק העיקרי אליו פונים בהייסטר עם סדרה RP2.0-2.5N הוא שוק האחסנה והלוגיסטיקה, המזון והחלוקה.

Hyster RP2.0-2.5N

Hyster RP2.0-2.5N; עמדת המפעיל

"בפיתוח סדרה RP2.0-2.5N החדשה הושם דגש עיקרי על 3 נקודות", מדווח עם ההשקה רון פאר, מנהל מוצר בהייסטר. "גישה ונוחות עבור המפעיל, יכולת האצה טובה אך חלקה ונטולת השהיות או מכות ומבנה צר וקומפקטי ככל האפשר, לטובת זריזות ויכולת תמרון גם במקומות צרים וצפופים. סביבת העבודה במלגזות החדשות אכן תוכננה מחדש כאשר אנשי הייסטר מצהירים כי מדובר בגישה ורמה חדשה של נוחות תפעול והנדסת אנוש.

Hyster RP2.0-2.5N

Hyster RP2.0-2.5N; מבנה צר וקומפקטי לטובת זריזות ויכולת ניידות גבוהות

הכניסה והיציאה הנוחים אל ומעמדת המפעיל מהווים נקודה משמעותית בכל הקשור למהירות ויעילות בעבודה, בעיקר במשימות בהן על המפעיל לצאת ולהיכנס תכופות מעמדתו. שטח הרצפה גדול במיוחד וכך גם מפתח הפתח, טוענים בהייסטר וכל אמצעי התפעול ממוקמים במקומות בטוחים או מוגנים בפני פגיעה לא מכוונת, גם בעת הכניסה והיציאה מהכלי. יחידת המושב/עמידה כוללת משענת גב המתקפלת בקלות, לטובת מעבר מהיר וקל ממצב עמידה והישענות לאחור למצב ישיבה, כאשר הנסיעה מתארכת. הפעולה נעשית בלחיצת כפתור. כאופציה מוצע מדרס מתקפל לרגליים.

Hyster RP2.0-2.5N

Hyster RP2.0-2.5N; הגישה למנוע ולמכלולים נוספים

עוד נציין כי לעגלות המשטחים מסדרה RP2.0-2.5N החדשה מצערת הרגישה למהירות הנסיעה (עד 12 קמ"ש) והיא מתקשחת ככל שהמהירות עולה, בכדי למזער איבוד כיוון, סטייה מהנתיב או טלטולים מיותרים.

Hyster RP2.0-2.5N

Hyster RP2.0-2.5N; עד 2.5 טון מטען