מלגזת מפעיל הולם Baoli EP16-N01

החדשים של Baoli

מלגזת מפעיל הולם Baoli EP16-N01

מלגזת מפעיל הולם Baoli EP16-N01

יצרנית המלגזות וציוד ההרמה הסינית באולי (Baoli) משיקה עגלות משטחים חשמליות ומלגזות מפעיל הולך (מלגזון) חדשות; עגלות המשטחים החשמליות מושקות תחת סדרה EP וכוללות 3 גרסאות, עם יכולות הרמה של 1.6, 2.0 ו-2.5 טון. ההיצע כולל יכולות הרמה מרביות הנעות מ-2.9 ועד 5.3 מטרים, תלוי בגרסה. מלגזות המפעיל ההולך מושקות תחת סדרה ES וכוללות 2 גרסאות חדשות, עם יכולות הרמה של 1.2 ו-1.6 טון. רוחב עגלות המשטחים החדשות הוא 73-79 ס"מ, תלוי בגרסה, ורוחב המלגזונים הוא 82 ס"מ.
בבאולי מדגישים כי ציוד ההרמה החדש מצטרף להיצע הקיים אצל היצרנית ונועד להרחיב את אפשרויות התאמת הציוד עבור הלקוח, באופן המיטבי. דגש הושם על קלות בתפעול ועלויות תחזוקה נמוכות, מציינים עוד אנשי באולי, וכי דגמי המלגזונים תוכננו הן לפעול בין מדפי ציוד במחסנים והן לצורך פריקת וטעינת סחורות מהרכב/משאית אל תוך המחסן, ולהיפך.

מלגזת מפעיל הולם Baoli ES16-N02

מלגזת מפעיל הולם Baoli ES16-N02

מרכב המתכת של עגלות המשטחים והמלגזונים החדשים עשוי לוחות ופרופילים בעובי 8 מ"מ. בבאולי מדווחים כי תאי המנוע והסוללות עוצבו מחדש עם סגירה ואיטום יעילים מעד כה, תוך הבטחה לעמידות גבוהה מבעבר בפני חדירת אבק ולחות וגישה נוחה יותר למכלולים הדורשים תחזוקה. מלגזות Baoli מיובאות לארץ על ידי חברת איגל מלגזות