בובקט T595 מסדרה M2

עדכון רוחבי ב-Bobcat

בובקט T595 מסדרה M2

בובקט T595 מסדרה M2

בובקט משיקה את דור ההמשך לליין המיני מעמיסים שלה תחת השם סדרה M2. למעשה מדובר ברענון ועדכון מערכות והוא מתייחס להיצע המעמיסים הקומפקטיים (שופלים), המיני מעמיסים האופניים ולמיני מעמיסים הזחליים של החברה, בכלל זה הסדרות 400, 500, 600, 700 ו-800 – בסה"כ 24 כלים. הנה עיקר החדשות:
הוספת מערכת בקרת נסיעה אוטומטית להיצע המעמיסים האופניים הקומפקטיים. המפעיל יכול להפעיל ולנתק את המערכת מתוך הקבינה כאשר המערכת מתזמנת בין הלחץ ההידראולי בבוכנות הזרועות לבין מהירות הנסיעה, במטרה להציע את הנסיעה המהירה ביותר האפשרית בהתחשב במטען המועמס.

שירות חינם: איזה מיני מעמיס מתאים לכם? לחצו לכל הדגמים הנמכרים בארץ, עם אפשרות להשוואה ופנייה ליבואן!

שירות חינם: איזה מיני מעמיס מתאים לכם? לחצו לכל הדגמים הנמכרים בארץ, עם אפשרות להשוואה ופנייה ליבואן!

אופציה חדשה המתייחסת לכל היצע הכלים של בובקט שהוזכרו מעלה היא היפוך כיוון סיבוב מניפת הקירור לטובת ניקוי; האופציה כוללת ניתוק הפעולה, הפעלה ידנית או הפעלה אוטומטית – לפי בחירת המפעיל, והיא מיועדת לחסוך בזמני הפסקה לטובת ניקוי המצננים, בעיקר בתנאי עבודה בסביבה חקלאית או בכל סביבה המלאה באבק הסותם את מערכת הקירור.
בכל ציוד ההעמסה של בובקט שודרג הבידוד בקבינה, באמצעות החלפת פנים הדפנות סביב ואטמי כל החלונות והדלתות בחדשים – עבים ומבודדים יותר. כל מראות הצד הוחלפו במראות בעלות תושבות טובות יותר במטרה לשפר את איכות הראייה – הודות לפחות וויברציות – ולהוריד את רמת הרעש, מאותה הסיבה.

בובקט S570 מסדרה M2

בובקט S570 מסדרה M2

המערכת ההידראולית מקבלת מעתה כסטנדרט מנגנון האטת סגירת הבוכנות לקראת העצר, במטרה לשכך את עצירת פעולת הורדת הזרועות. המערכת מתיימרת לתרום הן לאיכות השהייה בכלי, בכך שרמת המכות כתוצאה מעצירה או שינוי כיוון פעולת הזרועות מצטמצמות והן להגדלת האמינות של המערכת ההידראולית לאורך זמן.
עוד נציין את מערכות התאורה, שבכל הכלים שודרגה ומציעה מעתה אופציה על בסיס טכנולוגיית ה-LED לתאורה היקפית. הפנסים החדשים מותקנים על גג המיני מעמיס/ מעמיס אופני עם הבטחה לשדרוג משמעותי של איכות ועוצמת התאורה לטובת יכולת עבודה משופרת לאחר רדת החשיכה.
בובקט הודיעה כי העדכונים והשיפורים במסגרת השדרוג לסדרה M2 החדשה נכנסים לתוקף באופן מיידי.