מעמיסים מצודדים מבובקט (וידאו)

בובקט מפתיעה עם ליין כלים חדש עבורה, המוצע הודות לשיתוף פעולה עם Magni האיטלקייה

בובקט האמריקאית, כיום בבעלות דוסאן הקוריאנית, מפתיעה עם הרחבת היצע הציוד שלה לתחום חדש: מעמיסים טלסקופיים אופניים רוטציוניים/מצודדים, קרי: בהם יחידת המפעיל עם הזרוע יכולה להסתובב על צירה. בובקט השיקה זה עתה סדרה של לא פחות מעשרה דגמים חדשים המיועדים להימכר באירופה, המזרח התיכון, אפריקה ורוסייה.

באופן די צפוי וכמקובל, לא מדובר באמת בבובקט מן המסד ועד לטפחות, אלא בתוצר שת"פ עם מומחית בתחום, ובמקרה זה חברת Magni TH האיטלקייה; במילים אחרות – מדובר ב"מוצר מדבקה" שלמעט הצביעה והלוגו אין שום פרט מבית קובקט, אבל חשיבותו בעצם כניסת החברה לתחום.

ההיצע כולל כאמור עשרה דגמים המציעים יכולות הרמה מרבית בטווח שבין 18 עד 39 מטרים וכושר הרמה מרבי בטווח שבין 4-7 טון. בהיצע הכלים המוצע כבובקט משתמשת Magni TH במנועי דוייץ ו-וולוו בטווחי ההספק שבן 75 כ"ס עד 218 כ"ס.

מדובר בצעד נוסף של דוסאן להרחבת היצע הציוד המוצע על ידי בובקט, במטרה להפוך את המותג לכזה המציע את הכל תחת אותה קורת הגג. בובקט היא כבר מזמן לא יצרנית מיני מעמיסים קומפקטיים, או מיני מחפרים. בשנים האחרונות, מאז רכישתה על ידי דוסאן, החלה בובקט לייצר ולשווק בין השאר גם טרקטורים חקלאיים, מעמיסים פירקיים קומפקטיים, מכסחות דשא מקצועיות ונראה כי עוד היד נטויה.

לא ידוע בשלב זה על כוונה מצד יבואנית בובקט לישראל – חברת אמקול – להביא גם אלינו את המעמיסים הטלסקופיים הרוטציוניים החדשים.