מלגזות היגש חדשות מלינדה

Linde R20G

Linde R20G

לינדה הגרמנייה משיקה סדרת מלגזות היגש חדשה תחת השם סדרה G; דגמי הסדרה החדשה מיועדים לעבוד הן בתוך מבנים והן בחוץ, מה שמאפשר בין היתר פריקת משאיות או כל מטען אחר מהרכב ואל תוך אתר האחסנה. עם יכולות הרמה שבין 1.4 ל-2.0 טון ממוקמת סדרה זו מעל לסדרה B שנחשפה לפני מספר חודשים, המיועדת להרמת מטענים בטווח המשקל שבין 1.0 ל-1.6 טון.

Linde R14G-R20G

Linde R14G-R20G

בדומה לסדרה B דנן, מאפשר התורן בדגמי סדרה G החדשה הרמת מטענים עד לגובה של 7.7 מ'. בכדי לאפשר ניידות בטוחה על מגוון סוגי מצע מהודק (בטון, אספלט וכיו"ב), בכלל זה מצע רטוב מותקנים בדגמי הסדרה החדשה צמיגים גדולים מבדגמים קודמים, מגומי המבטיח אחיזה טובה ובטוחה בכל תנאי, מבטיחים בלינדה. צמיגים אלו, טוענת היצרנית, תוכננו לתפקד גם בשטחים שאינם מפולסים לגמרי, והודות לקוטרם הגדול יחסית – עד 45.8 ס"מ, בהתאם למפרט המבוקש – מאפשרים מעבר המלגזה גם מעל למהמורות ואף מדרגות קטנות. גם מרווח הגחון המכובד – עד 16.8 ס"מ – תורם את חלקו ליכולת הניידות והפעולה הרחב של המלגזות.

Linde R14G-R20G

Linde R14G-R20G

המלגזות החדשות מונעות באמצעות מנוע עם הספק של 6.5 קילו-ואט (כ-8.9 כ"ס), המאפשר בין היתר הגעה למהירויות נסיעה של עד 14 קמ"ש.