מעמיס טלסקופי קובוטה KTH4815

מעמיס טלסקופי ראשון לקובוטה

מעמיס טלסקופי קובוטה KTH4815

מעמיס טלסקופי קובוטה KTH4815

קובוטה היפנית משיקה לראשונה בתולדותיה מעמיס טלסקופי; מדובר בהפתעה, שכן מוצר כזה לא הוצע עד כה בארסנל היצרנית, ועצם תכנונו ופיתוחו נותר בסוד.
בקובוטה בחרו להיכנס לתחום חדש זה של ציוד מכני הנדסי דווקא דרך החקלאים; הקובוטה KTH4815 החדש הנו מעמיס טלסקופי קומפקטי במיוחד והוא נחשף בצרפת בפני סוכני קובוטה וחקלאים – קהל היעד רלוונטי לסוג ציוד שכזה – כאשר מן הסתם מדובר בסנונית ראשונה, בעקבותיה יוצגו כלים נוספים בטווח הזמן הקרוב. קובוטה גם מבצעת עם מהלך זה 'עיבוי' הציוד המוצע על ידי סוכניה החקלאים, שכן בשנים האחרונות הרחיבה קובוטה באופן משמעותי את סל המוצרים שלה לשוק החקלאי, עם טרקטורים חדשים וגדולים מאי פעם מתוצרתה ורכישת יצרניות של ציוד חקלאי במטרה להציע מגוון ציוד לחקלאי אירופה וארה"ב באותה הסוכנות.

מעמיס טלסקופי קובוטה KTH4815

מעמיס טלסקופי קובוטה KTH4815

קובוטה KTH4815 הנו כאמור מעמיס טלסקופי קומפקטי: משקל העבודה שלו הוא כ-3.0 טון, גובהו פחות מ-2.0 מטרים, רוחבו כ-1.6 מטרים ואורכו יחד עם הזרוע והכף עומד על 3.85 מטרים. על אף הממדים הצנועים מבטיחים בקובוטה יכולת הרמה מרשימה של כ-1.4 טון וגובה הרמה מרבי של 4.8 מ'.
המנוע הוא טורבו-דיזל 4-צילינדרי בנפח 1.5 ליטר (מתוצרת קובוטה, כמובן), המייצר 44 כ"ס והבטחה לעלויות תחזוקה וצריכת דלק נמוכות במיוחד. ההינע הוא 4×4 קבוע והכוח מועבר אל הגלגלים באמצעות תיבה הידרוסטאטית. ההיגוי – כמקובל בכלים מסוג זה – הנו כפול (הגלגלים הקדמיים והאחוריים בכיוונים מנוגדים), גלגלים המופנים אל אותו הכיוון או סטנדרטי – בגלגלים הקדמיים בלבד.
קובוטה אמנם חשפה את ה-KTH4815 החדש למגזר החקלאי קודם, אך תשווק אותו באמצעות סוכניה גם למגזר התעשייתי, הבניין, הפיתוח וכיו"ב. הממדים הקומפקטיים מתאימים למגוון משימות, סוגי עבודה וסביבות עבודה, ובכלל זה סוגי מטלות הדורשות כניסה ויציאה ממבנים או עבודה בתוך מבנה.

מעמיס טלסקופי קובוטה KTH4815

מעמיס טלסקופי קובוטה KTH4815