חידושי Jungheinrich ל-2020

מומחית ציוד ההרמה הגרמנייה מציגה שלושה חידושים חשמליים לקראת שנת הדגם 2020. היכנסו לפרטים

Jungheinrich ERC 216zi

יצרנית ציוד ההרמה והמלגזות הגרמנייה יונגהיינריך (Jungheinrich) חושפת מוצרים חדשים, עדכונים ושיפורים לקראת שנת הדגם 2020 – בעיקר עבור שווקי הבניין ותעשיית חומרי הבנייה.

Jungheinrich EFG 6

סדרת המלגזות החשמליות הבינוניות-כבדות EFG 6 היא המילה האחרונה בתחום; עם כושר הרמה מרבי של עד 9.0 טון ומרכז כובד העומד על 900 מ"מ מתיימרת סדרה חדשה זו להציע את המלגזות החשמליות החזקות בסגמנט. מלגזות אלו מבוססת על מצברי Lithium-Ione אך ניתן לקבלן גם עם סוללות מבוססות עופרת. מלגזות אלו כוללות לא פחות מארבעה מנועים חשמליים בלתי תלויים זה בזה, כאשר שניים מניעים את הגלגלים הקדמיים ושניים אחראיים למערכות ההרמה וההורדה. עוד נמסר על ידי יונגהיינריך כי דגמי הסדרה החשמלית החדשים הם החסכוניים ביותר בקטגוריה – הן מבחינת צריכת אנרגייה שוטפת והן בעלויות התחזוקה והטיפולים הנדרשים.

Jungheinrich ETV Q20

יונגהייינריך ETV Q20/Q25 היא מלגזת היגש חשמלית חדשה המציעה יכולת הרמה של 2.0 עד 2.5 טון וגובה הרמה מרבי של עד 10.7 מטרים. מלגזה זו מיועדת לשרת במחסנים גדולים בהם נדרש ציוד הרמה רב עוצמה ועתיר יכולות גם בעבודה במעברים צרים וקשים לתמרון. למלגזה חמישה מצבי ניהוג אותם ניתן לקבע – בהתאם לתנאים, לרגישות המבוקשת, למהירות התגובה וכיו"ב. מערכת זו גם מאפשרת היגוי לגל הגלגלים ובכך ניתן לנוע גם הצידה או באלכסון.

Jungheinrich ETV Q25

תכונות אלו מאפשרות הובלת מטענים שוכבים עד לרוחב של 12 מטרים, ועדיין לאפשר כושר תמרון ופנייה מדוייקים ונוחים – תכונה חשובה ביותר בהעמסת משאיות, למשל, עם מטענים ארוכים מאוד בקלות ועל ידי כלי אחד קומפקטי. דגם חדש זה מציע בלמים שאינם דורשים תחזוקה וצריכת חשמל הנמוכה בסגמנט.

Jungheinrich ERC 216zi

יונגהיינריך ERC 216zi היא עגלת תורן למפעיל נוסע המיועדת לפעול במקומות צריך וקשים לתמרון. מלגזה זו תוכננה על פי גישה חדשה המאפשרת מבנה קומפקטי ביותר יחד עם כושר הרמה מרשים – הן מבחינת המשקל והן מבחינת גובה ההגעה. גם ה-ERC 216zi מצוידת במצברי Lithium-Ione עדכניים, אך בניגוד למקובל תוכנן צבר המצברים לשבת בין המפעיל העומד לבין התורן, במקום כמקובל בסגמנט בכל החלק האחורי, כאשר המפעיל עומד באיזור מיוחד ונוסף המיועד עבורו. מבנה זה מאפשר מיקום עמידת המפעיל יחד עם חבילת המצברים בשטח מצומצם יותר מהמוצע במתנים המוכרים עבור כלים כאלו. מבחינת יונגהיינריך מדובר במהפיכה בסוג הציוד הזה, שכן ניתן לבצע עמו משימות שעד כה בוצעו על ידי כלים גדולים משמעותית – בעיקר בגודלם הפיסי – ולהגיע למקומות צרים יותר וקשים יותר לתמרון עם אותם היכולות והביצועים. יונגהייינריך מיובא לארץ על ידי חברת אמקול