HELI G2-series 2T Electric Reach Truck

סדרת מלגזות היגש חדשה ל-HELI

HELI G2-series 2T Electric Reach Truck

HELI G2-series 2T Electric Reach Truck


יצרנית המלגזות הסינית HELI משיקה סדרת מלגזות היגש חשמליות חדשה תחת השם G2. מדובר במלגזות בקטגוריית ה-2.0 טון שעל פי דובר היצרנית פותחו מחדש כסדרה עצמאית מתקדמת, עם דגש על יציבות גבוהה, נוחות ובטיחות עבור המפעיל ואפילו – עיצוב מתקדם ואטרקטיבי, תחום ההולך ותופס חשיבות גם בסגמנט הציוד לעבודה, ובכלל זה מלגזות.
מלגזות ההיגש החדשות מיועדות בראש ובראשונה לתפקד במחסנים ובמרכזי לוגיסטיקה וככאלו הושם דגש רב בפיתוח על ממדים קומפקטיים, מינימום רעש בעת התפעול, תפעול נוח ובטיחות רבה למפעיל ולסובבים את המלגזה.
מלגזות הסדרה מציעות גובה הרמה מרבי של עד 12.5 מטרים כאשר התורן בנוי בשיטה לפיה הוא מאסיבי וקבוע, מחובר לבסיס השלדה, ורק יחידת המזלג הצרה יותר הנתונה בתוכו עולה ויורדת (2 מפרקים), במקום המוט הבסיסי עצמו. על פי שיטה זו, מדגישים ב-HELI, מוצעות יציבות וקשיחות גבוהים יותר, מזעור אפקט הנדנוד וכפועל יוצא – עבודה בטוחה יותר בגובה עם מזעור הסכנה להתהפכות.
עמדת המפעיל תוכננה עם דגש מרבי על ארגונומיות גבוהה, במטרה לאפשר למפעיל שהות נוחה וממושכת מבלי להתעייף. סבכת המיגון העליונה, מעל לראש המפעיל, תוכננה כך שתציע הגנה מרבית בפני נפילת עצמים או מטען, יחד עם שדה ראיה מיטבי כלפי מעלה, מבטיחים ב'הלי'.
HELI G2-series 2T Electric Reach Truck

HELI G2-series 2T Electric Reach Truck; בכדי להראות את המלגזה במפתח מלא, נאלצנו להשכיב את התמונה…


המפעיל יכול לבחור בין היגוי 180 מעלות לבין היגוי 360 מעלות ומערכות הבטיחות כוללות בין השאר גובה הרמה אופטימאלי בהתאם למשקל המטען, מגביל מטען, משקל אינטגראלי, כיסא פניאומטי, הגה זעיר המופעל באצבע ועוד.
לפניה ליבואנית HELI לארץ, לחצו כאן