Wheelwash Rhino Excel

לצאת נקי מהאתר

Wheelwash Rhino Excel

חברת מורטק מיכון תשתיות ומחזור בע"מ החלה לשווק מתקני שטיפה יבילים לשטיפת שלדות וגלגלי משאיות. מדובר במוצר מבית Wheelwash האנגלייה שהגיע לראשונה לארץ וכוללת מערכת מחזור מים והפעלה אוטומטית לחלוטין.
משאיות וציוד כבד היוצאים ונכנסים מאתרי בניה ועבודה לכבישים ציבוריים נושאים עמם לא מעט בוץ ואדמה מיותרים, כאלו שנדבקו לגלגלים ולגחון הרכב. בוץ זה נושר עם הנסיעה ומהווה לא רק מטרד ויזואלי או מציק למשתמשים נוספים בדרך – בעונת הגשמים מדובר במפגע בטיחותי משמעותי; הבוץ הופך לעיסה חלקלקה על הכביש ומסכן את כלי הרכב בהחלקה ואיבוד שליטה. מדובר במצב שלא רק מלכלך או פוגע בסביבה – הוא גם אינו חוקי.

Wheelwash Rhino Excel

בדיוק לשם כך מיועדות מכונות השטיפה של Wheelwash; הקבלן המבצע מתקין את המתקן ביציאה מאתר הבניה אל הכביש הציבורי, בנקודה הנוחה לו, המשאיות או הצמ"ה עוברים דרך המתקן בדרכן החוצה, ונשטפות במהירות וללא צורך באדם שיפעיל את המכונה. המתקן ניתן להובלה ולניוד בקלות יחסית באתר עצמו או מאתר לאתר, בהתאם לצורך.

Wheelwash Rhino Excel

הדגם שהגיע לארץ הוא מסוג Rhino Excel ומיועד למשאיות וצמ"ה בינוני וקטן יחסית, כאשר היצרנית מציעה מגוון רחב נוסף של מתקני שטיפה, החל מכאלו המיועדים לרכב פרטי או שטח ועד למתקנים גדולים לציוד כבד ורחב. מתקן השטיפה Rhino Excel כולל מיכל מים בנפח 15 מ"ק, מסננים ושתי משאבות – האחת לשטיפה עצמה והשנייה לשאיבה חוזרת של המים למיכל האגירה. זה האחרון מחולק לשלושה חלקים עם מחיצות מפל ביניהם, המאפשרים למים המושבים לעבור ממחיצה למחיצה לאחר שהבוץ והלכלוך שוקעים בתחתית המיכל. כך יוצא שבכל מעבר ממיכל למיכל הופכים המים נקיים יותר, הבוץ נותר כמשקע בתחתית והשטיפה נעשית עם מים ממוחזרים ונקיים הנשאבים מהמיכל האחרון. את הבוץ המצטבר ניתן לרוקן באמצעות פתיחת פתח מיוחד או באמצעות כף של מחפרון.

Wheelwash Rhino Excel

הצילומים כאן צולמו באם המושבות, פתח תקווה, והלקוח הוא חברת דניה סיבוס בע"מ וחברת נת"ע האחראית על פרויקט 'הקו האדום' (הרכבת התחתית של גוש דן).
ארנון מור, מנכ"ל היבואנית, מסר לנו כי מתקני השטיפה ניתנים לרכישה, או להשכרה לתקופה של 6 חודשים לפחות. לקבלת פרטים נוספים ניתן לפנות בלחיצה כאן, או לארנון מור בטלפון מס' 050-5770295.