מלגזה Heli מסדרה G2

רענון היצע המלגזות ב-Heli

מלגזה Heli מסדרה G2

מלגזה Heli מסדרה G2

יצרנית המלגזות הסינית הלי (Heli) משיקה סדרת מלגזות חדשה תחת השם G2. סדרה זו מוצעת עם מנועי דיזל, בנזין או גז – על פי בחירת הלקוח – ומתפרשת על טווח כושר ההרמה המרבית שבין 2.0 ל-3.5 טון. המנועים מגיעים מקאמינס, GM, איסוזו או GCT, עם 43 עד 68 כ"ס. למלגזות החדשות גובה הרמה מרבי הנע מ-403 ועד ל-422 ס"מ, תלוי בדגם, ומשקלי עבודה הנעים מ-3.56 עד 5.0 טון.
ב-Heli מדגישים שרבות הושקע בפיתוח מלגזות אלו בכל הקשור לנוחות המפעיל ובבטיחות – הן עבור המפעיל והן עבור הסובבים אותו. רמת הוויברציות מתיימרת להיות נמוכה משמעותית מהמוכר בדורות קודמים של היצרנית, עם ירידה של עד 60% (!), בעיקר הודות להוספת משככים ותושבות רבות בחיבורי המנוע, המתלים, מערכות ההיגוי וכיו"ב לשלדה.
דגש עיקר הושם גם על הורדת מרכז הכובד של המלגזות, במטרה לשפר את היציבות ולהגבירה בעיקר בעת הובלת מטען גבוה מעל לפני הקרקע או בעת הרמתו לנקודה גבוהה. מערכת ההיגוי כולה היא גם חדשה, עם הבטחה לקלות רבה יותר בהפעלה, נוחות גבוהה יותר ויכולת כיוון עדיפה מבדגמים מוכרים של היצרנית. עוד חדשות הן מערכות בלם היד, צג המחוונים והשעונים, יחידת הכיסא ותאורת ה-LED המהווה כאן סטנדרט. יבואנית מלגזות Heli לארץ היא חברת אמקול