בובקט E26

בובקט: החלפת המיני מחפרים (וידאו)

החטיבה האירופאית של בובקט (בבעלות דוסאן הקוריאנית) הודיעה כבר במרץ השנה על החלפת היצע המיני מחפרים מתוצרתה במשקלי עבודה של 2.5-3.5 טון; מדובר בסה"כ בחמישה דגמים חדשים, יעילים, נוחים וחסכוניים יותר, המחליפים דגמים קודמים – או ה'משלימים' פערים שנוצרו בהיצע. השמות נותרו זהים בחלקם, וכך גם קטגוריות ההספק והמשקל בהם כלים אלו מתחרים. בימים אלו מתחיל שיווק הדגמים החדשים באירופה ובשווקים הנלווים, ויחד איתם מתבררים המפרטים והחידושים בכל דגם; הנה עיקר החדשות:

בובקט E26

בובקט E26

בובקט E26: (לחצו על שם הדגם למפרט המלא) מחליף את הבובקט E26 היוצא; מיני מחפר חדש זה בקטגוריית המשקל של ה-2.6 טון מחליף את אחד הדגמים המצליחים בהיצע המיני-באגרים של בובקט, ה-E26 היוצא, כך שהוא נכנס לנעליים גדולות. מעבר לעיצוב ולצביעה החדשים, מודיעים בבובקט כי סביבת המפעיל עברה רענון מקיף ומציעה תנאי עבודה נוחים ויעילים בהרבה. המשקל הכולל ירד בכ-100 ק"ג בהשוואה ל-E26 היוצא, וזאת במטרה להקל את ההובלה. הביצועים – כושר ההרמה (בעיקר בצידוד מלא), עומק חפירה, מהירות צידוד וצריכת דלק – השתפרו במקביל, כך שמובטח כלי יעיל ומשתלם מקודמו. עוד נקודה מהותית שטופלה היא המיגון, שמתיימר מעתה להציע הגנה יעילה יותר לכל המכלולים הרגישים לפגיעה.

בובקט E27z

בובקט E27z

בובקט E27z: (לחצו על שם הדגם למפרט המלא) דגם חדש, ממלא את הפער שנוצר בין הבובקט E26 (במשקל 2.6 טון) לבובקט E32 (כ-3.2 טון). זו גרסת ה'אפס בליטה מעבר לקו הזחלים' בקטגורית משקל זו, בה בובקט מציעה גם את ה-E27 החדש – ראו בהמשך. אנשי היצרנית טוענים כי ל-E27z החדש תא המפעיל הגדול בקטגוריה. כמו כן מובטח כושר חפירה – מבחינת כוח ועומק – טוב משמעותית ביחס ל-E26 היוצא, המוחלף במידה מסוימת גם על ידי ה-E27z. בבובקט מבטיחים כי למרות הוספת משקל נגד (משקולות מאחור) בכדי לאפשר כושר הרמה טוב יותר (גם בצידוד מלא) – לא נפגעו ממדי הכלי, ובמקרה זה: החלק האחורי אף פעם לא יחרוג מקן הזחלים, מה שמייעד כלי זה לעבודה במקומות צרים ומוגבלים לתנועה.

בובקט E27

בובקט E27

בובקט E27: (לחצו על שם הדגם למפרט המלא) הגרסה ה'סטנדרטית' של ה-E27z אך עם בליטת החלק האחורי של 280 מ"מ מעבר לקו הזחלים. ה-E27 מתיימרת להציע את רמת היציבות הטובה בקטגוריית המשקל שלו, כושר ההרמה הטוב ביותר ואת מחזורי הפעולה הקצרים ביותר. כלי זה מוצג כקשוח בקטגוריה, ומיועד למי שלא מוגבל במקום עבודה.

בובקט E34

בובקט E34

בובקט E34: (לחצו על שם הדגם למפרט המלא) מתמקם בפער שבין הבובקט E32 ו-E35 הוותיקים, עם משקל עבודה של כ-3.4 טון. למעשה מחליף דגם חדש ומתקדם זה במידה רבה את שני המיני מחפרים דנן, ובבובקט מתארים אותו כ"דור הבא" של המיני מחפרים. עיקר השינויים מתמקדים בשינוי מבני שמתיימר להציע יציבות גבוהה יותר, בין היתר הודות להורדת מרכז הכובד למינימום. סביבת המפעיל שודרגה ומובטחת להיות נוחה, נעימה ויעילה יותר – בין השאר הודות ליחידות כיסא ו'ג'וי-סטיק' חדשות. המזגן בגרסאות הסגורות הוא חדש ומובטח עוד מקום למפעיל – בעיקר הודות לרצפה גדולה יותר ושטוחה. שטח החלונות (בגרסה הסגורה) גדל אף הוא

בובקט E35z

בובקט E35z

בובקט E35z: (לחצו על שם הדגם למפרט המלא) מיני מחפר חדש המשתייך אף הוא לקטגוריית ה-3.5 טון בקירוב והמהווה למעשה גרסת 'אפס זנב' של ה-E35 הוותיק יותר. "זהו המיני מחפר המציע את השילוב הטוב ביותר בשוק כיום של ממדים קומפקטיים לבין התאמה למגוון רחב במיוחד של עבודות", מתארים בבובקט כלי חדש זה. בין היתר מציע דגם זה וורסטיליות גבוהה הודות לאופציית הזרועות הארוכות יותר, המגדילות את עומק החפירה מכ-312 ס"מ כסטנדרט, לכ-342 ס"מ בגרסה המוארכת.
כאמור, בובקט כבר החלה לשווק את הדור הבא של המיני מחפרים. יבואנית בובקט לארץ היא חברת אמקול מחולון.