מיני מחפר 6.0 טון חדש מ-CAT

קטרפילר משיקה את ה-306 CR בחזרתה לקטגוריית המשקל ממנה נעדרה מזה זמן מה. מה יש לו להציע?

קטרפילר 306 CR

קטרפילר חוזרת אל קטגוריית המשקל של ה-6.0 טון בקירוב עם היצע המיני מחפרים שלה, עם השקת הקטרפילר 306 CR החדש. למעשה – למרות שמו וכותרת ההודעה הרשמית של קטרפילר – מדובר במחפר המוצע במשקלי עבודה הנעים מ-6.4 עד ל-7.2 טון בקירוב, תלוי בקונפיגורצייה; קטרפילר מציעים את המיני מחפר החדש בתצורה פתוחה (מסגרת בטיחות וגגון) או עם קבינה סגורה וממוזגת, ועם שתי זרועות באורכים שונים לבחירה. כך יכול כל לקוח להתאים לעצמו את הכלי הנכון ביותר לצרכיו, ומכאן הפערים במשקלי העבודה.

קטרפילר 306 CR

בקטרפילר מגדירים מיני מחפר חדש זה כ"דור הבא" בתחום, בין היתר הודות למנוע ולמערכת הידראאולית מתקדמים, חזקים וחסכוניים. המנוע הוא הדור האחרון של מנוע ה-2.4 ליטר (4-צילינדרי) של קטרפילר המציע – בין היתר הודות למגדש טורבו – הספק מרבי של כ-56 כ"ס. המערכת ההידראולית המניעה את הזרוע והטובה מציעה ספיקה מרשימה לקטגוריה של 173 ליטר בדקה, והיא מבטיחה להיות היעילה והחסכונית בסגמנט הודות לרענון של מערך הצינורות, הווסתים והברזים במערכת, יחד עם רענון מקיף של המשאבה המרכזית.

בקטרפילר מדגישים כי הדגם החדש נועד למלא פער בהיצע היצרנית, בסגמנט שלא היתה לה נוכחות בעת האחרונה, ומן הסתם מדובר בתשובה לדרישה גוברת לכלים כאלו. קטרפילר 306 CR מוגדר ככלי Heavy Duty קשוח ועמיד, המיועד לעמוד במגוון רחב של משימות בכל התחומים בהם כלים כאלו פועלים, בכלל זה ככלי להשכרה; מסיבה זו האחרונה מודגשים הנוחות למפעיל, הנדסת האנוש, הארגונומיה היעילה והקלות המובטחת בתפעול ובשליטה בכלי. דגש הושם גם על קלות הטיפול והגישות למכלולים הרלוונטיים, בפרט בעבודות התחזוקה והטיפולים בשטח.

קטרפילר 306 CR

למיני המחפר החדש 306 CR מערכת הג'וי-סטיק העדכנית ביותר של קטרפילר לתפעול ושליטה בו. ה'סטיק' משמש להיגוי ולהפעלת כל מכלולי הכלי, ותוכנן כך שיאפשר תפעול ושליטה אינטואיטיביים ככל הניתן. על פי קטרפילר ככל שהתפעול נוח וקל יותר – התפוקה עולה, מה שבהחלט נשמע הגיוני…

עוד מדגישים בקטרפילר את המבנה החדש והמאסיבי של המיני מחפר, הכולל בסיס קשיח במיוחד עם מכלולי Heavy Duty הכוללים את המיסבים, הצירים, מערכת הסינון והאוורור ועוד.

קטרפילר מיובא לארץ על ידי חברת זוקו שילובים מחולון.

איך קטרפילר 306 CR החדש בהשוואה למתחרים? לחצו על התמונה וכנסו למנגנון השוואת הצמ"ה הייחודי שלנו: