דור חדש של מיני מעמיסים מ-CAT

קטרפילר מחליפה את כל היצע המיני מעמיסים האופניים והזחליים שלה בדור חדש ומעודכן. עוד ביצועים בפחות עלות

קטרפילר 262D3

קטרפילר משיקה את סדרה D3 – זהו שמו של דור היעים האופניים והזחליים (מיני מעמיסים) החדש שלה, המחליף את דגמי המיני מעמיס העכשוויים, המשווקים גם אצלנו. הרענון המקיף כולל את כל ההיצע, כאשר עבור השוק הישראלי הדגמים הזחליים רלוונטיים פחות, מאחר ואינם משווקים בארץ.

בסה"כ מחליפה קטרפילר לא פחות מ-16 דגמים המחליפים את דגמי הסדרות D ו-D2 הוותיקות, עם הבטחה לשיפור מכל היבט: איכות בנייה והרכבה, נוחות וארגונומיה, תפוקה משופרת ועלויות תפעול ותחזוקה נמוכות יותר. מספרי הדגם נותרו דומים, כאשר התוספת D3 למספר מקלה על ההבדלה בין הדור החדש ליוצא, כמו גם רענון בעיצוב הגרפי ובצביעה החיצוניים. הגרסאות החזקות יותר – HXP – מכונות מעתה XE.

קטרפילר 242D3

למפרט המלא של הכלים החדשים (האופניים) לחצו על הדגם המבוקש:

קטרפילר 226D3

קטרפילר 232D3

קטרפילר 236D3

קטרפילר 242D3

קטרפילר 246D3

קטרפילר 262D3

קטרפילר 272D3

קטרפילר 272D3 XE

קטרפילר 262D3

דגש רב הושם מצד מפתחי הדור החדש של המיני מעמיסים על התאמות ושדרוגיים טכנולוגיים רבים, במטרה לאפשר יישומים טכנולוגיית מתקדמים, עבודות עם ציוד מתקדם יותר, יכולות דיאגנוסטיקה ובקרה מרחוק משופרות ומערכות ניהול מנוע והידראוליקה מתקדמות יותר. בין היתר מוצעים דגים חדשים אלו עם מערכת ה"יודעת" לזהות את הציוד המתחבר אליה, ובאופן אוטומטית להתאים את כל המערכות אליו – הידראולית, חשמלית, תצוגה אל מול פני המפעיל וכיו"ב.

סדרה D3 החדשה מוצעת עם מערכת 'חזרה לנקודה' כסטנדרט, המאפשרת חזרה אוטומטית למצב המדויק בו היה הציוד המחובר לזרועות והזרועות עצמן. מדובר בתוספת שמתיימרת לייעל מאוד את העבודה, להעלות את הספיקה ולחסוך בפעולות מיותרות לטובת חיסכון בדלק. עוד כסטנדרט מוצעת בקרת גובה לכף המאפשרת עבודה מהירה ומדויקת יותר דוגמת יישור ופילוס, הכנת השטח למצע, עבודות חפירה מדויקות וכיו"ב. בקטרפילר טוענים שהרעיון מאחורי שדרוג זה הוא להמעיט ככל הניתן במשימות דיוק וכיוון מצד המפעיל, בכדי שזה יוכל להתמקד בעבודה עצמה ובהעלאת התפוקה, ולא לעסוק בכיוונים וניסיונות לדייק הגוזלים זמן והדורשים רמת מיומנות גבוהה.

קטרפילר 262D3

עמדת המפעיל היא חדשה בדגמי סדרה D3 וכוללת בין היתר דלת כניסה רחבה יותר עם תכנון סף חדש לטובות נוחות משופרת בכניסה וביציאה והעלאת רמת הבטיחות עבור המפעיל. המרחק בין צמד הג'וי-סטיקים גדל בכמעט 8 ס"מ לטובת יכולת הפעלה נוחה וארגונומית יותר.

בדגמי הזחלים מוצע בין היתר בסיס חדש, המבטיח יציבות גבוהה יותר בעת העבודה, מזעור תופעות נדנוד – בעיקר בעומס מלא, וזאת הודות למיקומים חדשים של הגלגלים המניעים ויתר מכלולי מערכת הזחלים. עוד ייחודי לגרסאות אלו הן שתי מהירויות נסיעה מרביות, המוצעות כסטנדרט.

יבואנית קטרפילר לארץ היא חברת טרקטורים וציוד ITE (זוקו שילובים).

יעה אופני זחלי קטרפילר 289D3