וורמיר SPX25

חפירה וויברציונית מ-Vermeer

וורמיר SPX25

וורמיר SPX25

וורמיר (Vermeer) האמריקאית משיקה את ה-SPX25 – חופר תעלות זחלי ויברציוני חדש. מדובר בכלי קומפקטי המופעל בשלט-רחוק, מאחר ובמקום בו עומד בכלים דומים הפעיל (על מדרך בחלקו האחורי של הכלי) מותקן מקום לגלגל עם כבל/צינור אותו נושא הכלי, ובו הוא משתמש להובלת הכבל/צינור. השליטה מרחוק מהווה כמובן יתרון משמעותי בסעיף הבטיחות, בעיקר כאשר העבודה מתבצעת על מצע בעייתי (חלקלק, משופע, דרדרתי וכיו"ב).

וורמיר SPX25

וורמיר SPX25

וורמיר SPX25 תוכנן להתמודד עם תנאי הקרקע הקשים ביותר, במהירות החפירה המהירה ביותר האפשרית בתנאים אלו והוא מיועד להטמנת כבלים, סיבים, צנרת למערכות מים או למערכות השקיה. השליטה מרחוק מאפשרת למפעיל דיוק מירבי, חסר תקדים בהשוואה לכלי בו המפעיל יושב על גבו, הודות ליכולת לעמוד ולהימצא בכל שלב בכל נקודה באיזור העבודה, 360 מעלות סביב לכלי. ניתן בכך לבצע פעולות מדוייקות ביותר ובכך למעשה מתקצר זמן העבודה, שכן היעילות מרבית וכמות התקלות או הטעויות הופכת למזערית.
וורמיר SPX25 מונע באמצעות מנוע קוהלר בנזין עם 25 כ"ס. הוא מתוכנן להצניע בקרקע כבלים או צינורות עד לעומק 30.5 ס"מ, והודות לאביזר נוסף הניתן להתקנה על הכלי (Porta Bore), הוא מסוגל גם לחפור מתחת לאבני שפה או מדרכות, מבלי לפגוע בפני השטח. המדים הצרים מאפשרים הובלה נוחה, וכמובן מעבר במקומות צרים, ויכולת תמרון יעילה. צמד זחלי הגומי מבטיח לא רק אחיזה מיטבית, אלא גם חלוקת עומס טובה, כך שנוצר מינימום לחץ והידוק על הקרקע; הלחץ המרבי הוא 0.3 באר, מה שמציע יכולות תנועה ועבודה גם על מצע רך כמו חול או אדמה תחוחה. מהירות נסיעה מרבית של 6.0 קמ"ש מיועדת להקל את המעבר מנקודה לנקודה באתר העבודה, כמו גם כל תנועה מנהלתית.
יבואנית וורמיר לארץ היא חברת אפקו ציוד מחולון

וורמיר SPX25

וורמיר SPX25