מיני מחפר היטאצ'י ZX19U-6

דור מיני-מחפרים חדש מהיטאצ'י

מיני מחפר היטאצ'י ZX17U-6

מיני מחפר היטאצ'י ZX17U-6

היטאצ'י היפנית חושפת דור חדש ועדכני של מיני מחפרים במשקלי עבודה של 1.7-2.6 טון בקירוב. הדגמים החדשים מכונים ZX-6 במקום ZX-5 וייצורם כבר החל. בשלב זה טרם פורסם המפרט הטכני המלא, כמו גם מועדי תחילת השיווק והמכירות, אך אלו צפויים להתרחש עוד במהלך הרבעון הראשון של השנה (עד סוף מרץ), ובכלל זה גם בשוק הישראלי.

הרענון כולל בשלב זה שלושה כלים: היטאצ'י ZX17U-6 (המחליף את היטאצ'י ZX17U-5); היטאצ'י ZX19U-6 (המחליף את היטאצ'י ZX19U-5) והיטאצ'י ZX26U-6 (המחליף את היטאצ'י ZX26U-5).
כלים אלו מאוגדים תחת סדרה גדולה יותר הכוללת מגוון רחב של מיני מחפרים ומחפרים המכונה Zaxis. מכאן צמד האותיות Z ו-X בשמות הדגמים. מבחינה חיצונית ההבדלים הם מינוריים, ומתמקדים מעדכוני גרפיקה קלים ובשינוי השם, כאשר הספרה 6 מחליפה את הספרה 5, ללמדנו כי מדובר בדור חדש.
השינוי המשמעותי והעיקרי הוא במנועים; בשלושת הכלים מותקנים מנועים המבוססים על המנועים ששירתו את הדור היוצא, אך לאחר רענון, עדכון והתאמה לתקני פליטת המזהמים העדכניים ביותר כיום באירופה (שלב 5), עם הבטחה, במקביל, לירידה בצריכת הדלק, ירידה ברמות הרעש ושיפור בכל הקשור לתחזוקה (נוחות בגישה ומרווחי טיפולים גדולים יותר).

מיני מחפר היטאצ'י ZX19U-6

מיני מחפר היטאצ'י ZX19U-6

הדגמים הקטנים יותר – ZX17U-6 ו-ZX19U-6 – מוצעים עם יכולת כיוון רוחב הבסיס (מערכות הזחלים) שבין 98 ל-128 ס"מ. ב-ZX26U-6 מדובר על רוחב קבוע של 150 ס"מ. סביבת העבודה נותרה דומה למוכר בדגמים היוצאים, אבל עם הבטחה לשיפורים ולעדכונים קלים המתמקדים במושב – שמבטיח להיות קל יותר לכוונון, בשיפור הבידוד בפני רעשים בגרסאות הסגורות ובעיצוב מחדש של חלק מהמחוונים לתפעול, במטרה שיציעו נוחות גבוהה יותר עבור המפעיל. בכל הגרסאות החדשות הוחלפה פיית התדלוק, מיקומה ועיצובה במרכב בנוחה וקלה יותר לגישה, וכך גם פתחי מילוי המצנן (ראדיאטור) והשמן.
בכל הדגמים החדשים מחליפה מערכת תאורה בטכנולוגיית ה-LED את המוכרת, ובכלל זה תאורה המותקנת על הקבינה/מסגרת הבטיחות ועל זרוע המיני מחפר, במקביל. תאורה זו מבטיחה ביצועים טובים יותר, תוך צריכת אנרגייה נמוכה משמעותית.
היטאצ'י החלה כבר, כאמור, בשיווק המיני מחפרים החדשים בכמה ממדינות אירופה, והיא תרחיב את שיווק ומכירות הכלים החדשים לכלל השווקים הרלוונטיים עד לסוף הרבעון הנוכחי, כאמור, הכוללים גם אותנו. יבואנית היטאצ'י לארץ היא חברת צ.מ.ד

מיני מחפר היטאצ'י ZX26U-6

מיני מחפר היטאצ'י ZX26U-6