נמסר: באגר ראשון של קומטסו


ניו פלדמן, יבואנית (בין היתר) הציוד הכבד של קומטסו היפנית – יצרנית הצמ"ה השנייה בגודלה בעולם – מדווחת על מסירה בפועל של המחפר הראשון מתוצרת המותג. הדגם המדובר הוא קומטסו PC360LC – מחפר בקטגוריית המשקל של ה-35 טון בקירוב, המצויד במנוע קומטסו 8.9 ליטר המציע 257 כ"ס. הרוכש הנו נדים אבו חסן – מוותיקי ענף הציוד הכבד שישראל ובעליהם של עשרות כלים כבדים שונים.

בתמונה, מימין לשמאל: יוסי ארגמן - מנהל מכירות צמ״ה, אזור צפון; אבי לוינזון - מנכ״ל ניו פלדמן; נדים אבו חסן - לקוח, ע.מ. גינון ופיתוח; רן גנץ - יו״ר ובעלים ניו פלדמן; איליה וינוקור - מנהל חטיבת צמ״ה

בתמונה, מימין לשמאל: יוסי ארגמן – מנהל מכירות צמ״ה, אזור צפון; אבי לוינזון – מנכ״ל ניו פלדמן; נדים אבו חסן – לקוח, ע.מ. גינון ופיתוח; רן גנץ – יו״ר ובעלים ניו פלדמן; איליה וינוקור – מנהל חטיבת צמ״ה

במהלך טקס המסירה החגיגי של המחפר החדש אמר אבו חסן כי "לאור ניסיון העבר שלי – קומטסו הוא מותג המהווה מדרגה אחת מעל כל היתר". אילייה וינוקור, מנהל חטיבת הצמ"ה בניו פלדמן, הוסיף כי "הקומטסו PC360LC שייך לדור המחפרים החדש של החברה, והוא כולל מערכות הנדסיות וטכנולוגיות ייחודיות לקומטסו, ההופכות אותו למחפר הטוב בעולם מסוגו. קומטסו מייצרת את כל המכלולים בעצמה – ביפן, ובשל ההתאמה ביניהם ובין כלל המערכות שבכלי מוצעת הרמוניה של עוצמה, חיסכון ואמינות".
מנכ"ל חברת ניו פלדמן – אבי לוינסון – אמר במהלך הטקס כי "כאשר מוכרים את המחפר הטוב בעולם – זה מחייב! חברת ניו פלדמן מחויבת לאיכות הכלים, למערך שירות מעולה ולחלפים זמינים".

לחצו כאן לכל מחפרי קומטסו בקטלוג
לחצו כאן לכל המעמיסים של קומטסו בקטלוג