זרוע ההרס של וולוו


וולוו-צמ"ה משיקה זרוע מיוחדת ('בום') לעבודות הריסה עבור המחפר וולוו EC380E מתוצרתה. בוולוו מוגדרת הזרוע החדשה כ-multi demolition boom, והיא מיועדת לשאת מגוון רחב של ציוד הריסה בקצותיה במשקל של עד 4.3 טון ולגבהים של עד 15.2 מ'. בוולוו טוענים כי לזרוע החדשה יחס הגובה-משקל הטוב בסגמנט.

הזרוע החדשה כוללת 3 פרקים, כך שהיא מציעה יכולת התאמה ו'גמישות' גבוהות מאוד, עם אפשרויות לגישה גם למקומות מסובכים או קשים להגעה. בוולוו מתאימים אותה לעבודה לגובה ולעומק במבנים מעל לפני הים, כמו גם לעבודות מתחת לפני הים – בתוך המים (דוגמת העמקת נמלים).
השקת הזרוע הייחודית החדשה נובעת בשל הדרישות הגוברות בשוק לעוד ביצועי ויכולות: עבודה עם ציוד מורכב, משוכלל, יעיל וכבד יותר ויותר, הדרישה למחזורי פעולה קצרים יותר ויותר ודרישה לתפוקה גבוהה יותר בכל סוגי פעולות מלאכת ההריסה, מה שמתורגם בשורה התחתונה לרווח או הפסד. "עם הזרוע החדשה יוכלו לקוחותינו לעבוד עם ציוד גדול וכבד יותר, להגיע איתו לגבהים ועומקים גדולים יותר ולמקסם את התפוקה והיעילות בעבודה" צוטט פיטר לאם, אחראי תחום ציוד הריסה וציוד מיוחד בוולוו-צמ"ה.
בוולוו מייעדים את הזרוע החדשה להתקנה על מחפר חדש, עם רכישתו, אך ניתן להתקינו גם על ציוד קיים, וותיק יותר. יבואנית וולוו לארץ היא חברת מאיר