SENNEBOGEN 355 E

מבט העל של Sennebogen

SENNEBOGEN 355 E

SENNEBOGEN 355 E

סנבוגן (Sennebogen) הגרמנייה משיקה מעמיס טלסקופי חדש בשם 355E. מדובר במעמיס ייחודי, בו הקבינה עולה ויורדת על פי הצורך, המיועד בעיקר לעבודות בתחום המחזור, כמו גם העמסת חומר בתפזורת במגוון יישומים. סנבוגן משיקה את המעמיס הטלסקופי החדש כחלק ממשפחת מעמיסים ייעודיים לתעשיית המחזור, שתכונה Hulti Line ושתורחב לדגמים נוספים, במשקלי עבודה ורמות הספק נוספות.

SENNEBOGEN 355 E

SENNEBOGEN 355 E

סנבוגן 355E שוקל כ-11.5 טון, מוכן לעבודה, הוא מסוגל להניף מטען לגובה מרבי של כ-8.5 מ' ולהרים משקל מרבי של 5.5 טון. מהיצרנית נמסר כי למעמיס זה לא רק יכולות הרמה גבוהות, אלא גם יציאות הידראוליות בקצה הזרוע לאפשר הפעלת ציוד רתום, באמצעות משאבה הידראולית רבת עוצמה (200 ליטר/דקה) במטרה להרחיב את מגוון סוגי השימוש בו. המערכת ההידראולית כוללת בקרת עומס, למניעת חריגה מהמשקל המרבי המותר להרמה בכל מצב נתון, למניעת התהפכות. כמנוע משרת כאן 4-צילינדרי מתוצרת FPT (פיאט) בנפח 4.5 ליטר המציע כ-140 כ"ס.

SENNEBOGEN 355 E

SENNEBOGEN 355 E

הקבינה המתרוממת מכונה Multicab והיא תוכננה – על-פי היצרנית – לאפשר שדה ראייה מיטבי מסביב, כאשר היכולת להרימה לגובה נועדה אף לשפר נתון זה. גובה הקבינה יכול להגיע לכדי 4.2 מ' בקירוב, באיזור עיני המפעיל, והיא ניתנת לתפעול – הרמה והורדה – בלחיצת כפתור. הקבינה יושבת על מערכת הגבהה נפרדת ובלתי תלויה בפעולת זרוע ההרמה, כך שניתן לקבע את גובהה באופן עצמאי, לפי התנאים והצורך בסביבת העבודה.

SENNEBOGEN 355 E

SENNEBOGEN 355 E

סנבוגן מייעדים, כאמור, את המעמיס הטלסקופי הייחודי בעיקר לעבודות בתחומי המחזור, אך לא רק; זהו כלי המיועד לכל משימה בה יש משמעות לדיוק בעבודה וביכולת לצפות במתרחש במזמן העבודה. תכונות אלו נדרשות גם בעבודות בתחומי מפעלים, בחקלאות, בחצרות חומרי בניין, עץ, מחסנים גדולים וכיו"ב. נציגת סנבוגן בארץ היא חברת ציוד בע"מ.

SENNEBOGEN 355 E

SENNEBOGEN 355 E