קטרפילר Excavator XL iTech

מגף עבודה חדש מ-CAT

קטרפילר Excavator XL iTech

קטרפילר Excavator XL iTech

קטרפילר משיקה נעל עבודה מקצועית חדשה תחת השם Excavator XL ('מחפר' XL בתרגום חופשי). על פי השם לבדו קל להסיק כי מדובר בנעל עבודה מאסיבית, קשוחה ומגינה המיועדת לעבודה בשטח, עם או ללא ציוד כבד, במגוון תנאי סביבה תוך מתן הגנה מיטבית לרגלי העובד.
קטרפילר מעניקה זכיונות לייצור מגוון רחב של מוצרים נלווים, דוגמת ביגוד והנעלה, לחברות שונות תחת שם המותג קטרפילר. נעלי ומגפי קטרפילר מיוצרים על ידי חברת Wolverine World Wide, Inc. ממישיגן, ארה"ב, ומוצעים באמצעות סוכני קטרפילר, חנויות הנעלה, רשתות DIY מתמחות או דרך רכישה אינטרנטית.
המגף החדש מהווה דור המשך למגף Excavator שהוצג ב-2013 ומהווה שיפור שלו מכל היבט. בנוסף, בקטרפילר מציינים עם דגם זה עשור לשיטת ה- SuperDuty iTechnology הרשומה כפטנט, על פיה תוכנן ויוצר המגף החדש. טכנולוגיה זו מתיימרת להבטיח שילוב של גמישות, נוחות והתאמה למגוון תנאי סביבה, יחד עם קשיחות, מיגון יעיל ועמידות בתנאי קיצון. בקטרפילר טוענים כי הלכה למעשה משלבות המגפיים/נעליים בהן מיושמת טכנולוגייה זו "שרידות עם יכולות אתלטיות".

קטרפילר Excavator XL iTech

קטרפילר Excavator XL iTech

קטרפילר Excavator XL iTech כוללות סוליה קשיחה ועמידה הבנויה בשיטה ייחודית לקטרפילר (למעשה – ל-Wolverine, היצרנית בפועל) המכונה EaseHD. סוליה זו מתיימרת להציע אחיזה מעולה בכל סוג מצע, כמו גם אחיזה בטוחה על סולמות ומדרגות, כפי שתוכנן במיוחד על ידי מפתחי הנעל. למגף מיגון מאסיבי בחלק הקדמי, ומיגון דומה מאחור, להגנה בפני פגיעת עצמים נופלים או מכות למיניהן. המיגונים בגרסה העדכנית עבים משמעותית בהשוואה למיגונים בהם צויד הדגם הקודם – ה-Excavator. מבנה המגף מבטיח אחיזה צמודה ויעילה יותר לאורך כל כף הרגל והרגל התחתונה, לייצוב משופר ומזעור החיכוך בין העור למגף.
המגף החדש של קטרפילר מוצע בשני צבעים – שחור וחום. המחיר נע בין 170$ ל-190$ באתר Amazon או ebay.

קטרפילר Excavator XL iTech

קטרפילר Excavator XL iTech