קטרפילר 918M

קטרפילר 918M חדש

קטרפילר 918M

קטרפילר 918M

קטרפילר משיקה מהדורה חדשה, מעודכנת ומשופרת של המעמיס הקומפקטי מתוצרתה – קטרפילר 918M, מעמיס אופני במשקל עבודה של 9.5 טון בקירוב. קטרפילר 918M החדש מוצג כשנתיים בלבד לאחר הצגת ה-918M, כמחליף ל-918K הוותיק, כאשר עיקר החדשות הן באבזור עשיר יותר ובאופציות נוספות אותן ניתן להזמין עם הכלי, לטובת התייעלות, תפוקה גבוהה יותר והתאמה למגוון משימות רחב יותר.

קטרפילר 918M

קטרפילר 918M

קטרפילר 918M מוצע מעתה עם 4 תוספות חדשות, חלקן תוצענה בתוספת תשלום, וחלק כחלק מעלות הכלי – תלוי במדיניות היבואן המקומי. האופציה הראשונה היא מערכת זרועות High-Lift ארוכות יותר חדשות. מדובר בתוספת גובה של כ-10% ביכולת ההגעה של הכלי, והיא נועדה לשפר את ביצועי והתאמת המעמיס הקומפקטי במגוון משימות בתחומי המחזור, החקלאות והבניין. זרועות חדשות אלו כוללות מנגנון חיבור וניתוק הידראוליים חדש ואורכן הגדול ביחס לזרועות הסטנדרטיות מאפשר כמובן גם גישה יעילה יותר מרחוק לציוד המיועד לחיבור או לחומר להעמסה.
שיפור נוסף מוצע במנגנון החיבור והניתוק בקצה הזרועות, המתיימר להציע חיבור חזק ובעיקר הדוק יותר של כלים או כפות; החיבור כולל פיני נעילה במצויים בלחץ הידראולי מתמיד – ולא רק ננעלים במצב מסויים – במטרה למנוע תנודות, רעידות או זעזועים של הציוד המחובר. בכך מוצעת עבודה נקייה, חלקה, שקטה ונעימה יותר עבור המפעיל ובמקביל יציבות גבוהה יותר, פחות נזקים, נשירת חומר בתפזורת ואמינות גבוהה יותר (פחות בלאי) עבור החומר המועמס ועבור הכלי עצמו.
כמעמיס רב תכליתי המיועד, כאמור, למגוון תעשיות ומשימות, מוצע מעתה ה-918M החדש עם מגוון צמיגים 'מהמפעל' רחב ועשיר יותר. אל הצמיגים הסטנדרטיים במידה 17.5R25 מוצעים מעתה צמיגים במידה 20.5R25 המבטיחים שיפור משמעותי ביכולות האחיזה והדחיפה של המעמיס, עמידות טובה יותר בעומסים והארכת חיי הצמיג בעד 20%. הכל יחד, על-פי קטרפילר, מוביל לחיסכון משמעותי בעלויות הצמיגים, ומכאן – בעלויות התפעול השוטפות של השופל. היצע הצמיגים החדשים במידות אלו כולל צמיגים מתוצרת מישלין וגודייר, וביניהם צמיגים המיועדים לסוגי משימות ספציפיות, כמו נסיעה על מצע קשה, עבודה בתנאי קרקע קיצוניים, עבודה באדמה טובענית, עבודה על שלג וכיו"ב.

קטרפילר 918M

קטרפילר 918M

אחרון חביב הוא שפור במיגון המעמיס; מעתה מוצע הקטרפילר 918M עם מגוון חדש ומשופר של מיגונים מקוריים במטרה לאפשר עבודה יעילה ונוחה יותר גם במצבים ובסביבת עבודה עם סכנות פגיעה במכלולים שונים בכלי. המיגונים החדשים כוללים מיגוני פנסים – בעיקר להגנה בפני נפילת חומר מהכף בעת ההרמה או הנסיעה, מיגון הציר המרכזי המחבר בין שני חלקי המעמיס – בעיקר על הצנרת ההידראולית והחשמלית הרגישה ובמניעת הצטברות אבנים או לכלוך אחר במקום זה, מיגונים על מערכות ההינע החשופות, מיגון מיוחד לגל ההינע ומיגון מיוחד על חלקו התחתון של אגן השמן. כל אלו מבטיחים יכולת תפקוד ועבודה יעילים בתנאי קיצון – בכמה דרגות מעל למה שהוצע עבור דגם זה עד כה.
מקטרפילר נמסר כי העדכונים במעמיס 918M החדש כבר נכנסו לתוקף. יבואנית קטרפילר לארץ היא חברת זוקו שילובים מחולון.

 

איך קטרפילר 918M המעודכן בהשוואה למתחרים? לחצו על התמונה וכנסו למנגנון ההשוואה הייחודי שלנו: