באגר גלגלי וולוו EWR150E

הרחבת היצע המחפרים האופניים בוולוו (וידאו)

באגר גלגלי וולוו EWR150E

באגר גלגלי וולוו EWR150E

לאחר חשיפת המחפר האופני החדש וולוו EWR170E החדש במשקל עבודה של 18-19.0 טון, מרחיבה וולוו את היצע הבאגרים הגלגליים החדשים שלה עם שני דגמים נוספים; וולוו EWR150E הקומפקטי יותר (14.5-18.0 טון) ו-וולוו EW220E הכבד יותר (20.3-23.4 טון). חשיפת דור המחפרים האופניים החדשים של וולוו החלה כבר בשלבים בדצמבר 2017, עם חשיפת פרטים ראשונים אותו הבאגרים המעודכנים, ומסתיימת כאמור עתה עם החשיפה המלאה ותחילת שיווק כלים חדשים אלו בשווקים בהם וולוו פעילה.

באגר גלגלי וולוו EWR150E

באגר גלגלי וולוו EWR150E

מנוע הוולוו EWR150E מציע 139 כ"ס מרביים, בזמן שמנוע הוולוו EW220R הכבד יותר מציע 171 כ"ס מרביים. וולוו EWR170E מציע 157 כ"ס, כך שמבחינת וולוו מוצע ללקוחותיה מבחר המחולק באופן הגיוני חלפי קטגוריות משקל ורמות הספק לבחירה. כל המנועים עומדים כמובן בתקני Tier 4 Final העדכניים. וולוו EW220E כולל מבנה ותצורה סטנדרטיים בעוד שתי הגרסאות הקטנות יותר הן ללא סרח עודף הבולט מעבר לקו רוחב הכלי, במטרה לאפשר עבודה ותנועה גם במקומות צרים במיוחד.

באגר גלגלי וולוו EWR150E

באגר גלגלי וולוו EWR150E

המחפרים האופניים החדשים מסוגלים לנסוע עד למהירות מרבית של 35 קמ"ש, במטרה לאפשר ניו עצמאי הן בתוך אתרי עבודה גדולים והן מאתר לאתר, או באיזורים אורבניים. נוסיף על כך את היכולת לגרור נגרר וכמובן את הישענות כלים אלו על צמיגים ממולאים באוויר במקום על זחלים, ובכך מוצעים מחפרים וורסטליים יותר, פוגעים פחות במצע עליו הם נעים וניידים יותר בהשוואה למחפרים זחליים.
בוולוו מייעדים את המחפרים האופניים החדשים בראש ובראשונה לעבודות בתחומי סלילת הכבישים, עבודות תחזוקה אורבניות שונות ולמשימות תחזוקה מוניציפליות.

באגר גלגלי וולוו EW220E

באגר גלגלי וולוו EW220E

וולוו מציעה לא פחות מ-20 תוספות וציוד מתחבר מקורי עבור מחפרים אופניים אלו ובין יתר התכונות המוצעות עם ציוד זה נמצא גם מערכת הידראולית "חכמה" היודעת לכייל ולזכור את הלחץ והספיקה הנדרשים עבור כל כלי וכלי, ובעת המעבר בין הכלים השונים המערכת זוכרת את הדרישות מכל כלי ומבצעת את ההתאמות באופן אוטומטי. יחד עם מנגנון החיבור והניתוק המהירים מתוך הקבינה מוצעות בכך יעילות ונוחות מרביים בזמן העבודה, מה שמתיימר לחסוך בזמן ובסופו של יום – בשחיקה, בבלאי, בטיפולים ובצריכת הדלק.
יבואנית וולוו לארץ היא חברת מאיר.