מחפר אופני וולוו EWR170E

מחפר אופני חדש מ-וולוו

מחפר אופני וולוו EWR170E

מחפר אופני וולוו EWR170E

וולוו צמ"ה משיקה מחפר אופני חדש בשם EWR170E המתאפיין בין היתר בסרח עודף מינימלי, לטובת יכולת עבודה ותמרון גם באתרי עבודה צפופים. המחפר שוקל בין 18-19.0 טון בקירוב והוא מציע יכולת הרמה מרבית של 5.5 טון. בוולוו מסבירים כי עם השקת דגם חדש זה מגיבה היצרנית השבדית לביקוש הגובר לסוג המחפרים האופניים הזה, המיועד לעבודה בתנאים כאמור.
וולוו EWR170E החדש מונע באמצעות מנוע וולוו עדכני המציע 157 כ"ס, המאפשר בין היתר מהירות נסיעה מרבית של 35 קמ"ש, לטובת יכולת ניידות עצמאית יעילה גם על כביש ציבורי. נפח הכף הסטנדרטית הוא 0.7 מ"ק וכוח הפריצה המרבי עומד על 129 קילו-ניוטון. עוד נתונים משמעותיים הם עומק החפירה המרבי (5.75 מ') וטווח ההגעה האופקי המרבי, העומד על 9.38 מ'.

מחפר אופני וולוו EWR170E

מחפר אופני וולוו EWR170E

הקבינה בדגם זה עברה רענון מקיף ומתיימרת להציע עוד מרווח לרגלי המפעיל ועוד שטח חלונות, לטובת שדה ראייה מיטבי ונוחות גבוהה גם לאחר שעות ארוכות בתוכה. בין היתר מוצע כאן כיסא מפעיל חדש, עיצוב פנים ארגונומי יותר, קונסולה מרכזית חדשה ומערך ג'וי סטיק חדש. זה האחרון מאפשר לבחור בין כמה תצורות – לפי נוחות המפעיל, כאשר ניתן להתאימו לדרישות ולהעדפות האישיות של כל מפעיל, בהתאם לצורך; כך ניתן, למשל, לייצר קיצורי דרך באמצעות כפתור על המסך להפעלת מגבים, מצלמות, תאורה וכיו"ב.
וולוו מציעה בדגם זה כסטנדרט מצלמת רוורס וצד, המשדרת אל מסך המגע בתוך הגבינה, כאשר כאופציה ניתן לקבל את מערכת ה-Volvo Smart View הכוללת 3 מצלמות שונות היוצרות תמונה ממבט הציפור להקלת התמרון והעבודה בתנאי צפיפות או דיוק מרביים. ניתן לקבל עבור התמונה המשודרת ממצלמות אלו מסך נפרד, המשדר את התמונה כל הזמן.

מחפר אופני וולוו EWR170E

מחפר אופני וולוו EWR170E

ציוד בטיחות מקורי ומעניין בהחלט הוא האפשרות להפעיל באמצעות השלט-רחוק את התאורה החיצונית, וזאת בכדי להקל את הגעת המפעיל אל הכלי בחשיכה, בסביבה שיכולה לכלול מכשולים וסכנות שונות.
מערכת מעניינת נוספת היא מערכת ה-Comfort Drive Control המאפשרת שליטה מלאה במהירות וכיוון הנסיעה של המחפר באמצעות קצה האצבע המורה ומתג בקצה הג'וי-סטיק. מצב זה מתאפר עד למהירות נסיעה של 20 קמ"ש. בוולוו מציינים כי מערכת זו תוצע בקרוב עבור כל המחפרים האופניים של היצרנית.
אחרונה חביבה נציין את האפשרות להזמין את המחפר האופני עם שני רוחבי סרנים: 250 או 274 ס"מ, בהתאם לצורך – כאשר נדרשת יציבות לפני הכל, או כאשר יש הצורך בכלי צר ככל הניתן בשל סביבת העבודה הצפופה.

מחפר אופני וולוו EWR170E

מחפר אופני וולוו EWR170E