מיני מחפר וולוו ECR35D

צמד מיני מחפרים חדש מוולוו

מיני מחפר וולוו ECR35D

מיני מחפר וולוו ECR35D


אגף ציוד מכני הנדסי בוולוו משיק צמיד מיני מחפרים חדש במשקלי עבודה של 3.5 ו-4.0 טון בקירוב. מדובר בוולוו EC35D המחליף בהיצע וולוו את ה-EC35C שהוצע גם בארץ וב-וולוו ECR40D המציע קטגוריית משקל חדשה עבור וולוו בסגמנט זה, לסגירת הפער שהיה בין הוולוו EC35C במשקל עבודה של 3.5 טון לבין הוולוו ECR50D במשקל עבודה של כ-5.0 טון.
בוולוו מבטיחים עם ה-EC35D החדש שורת שיפורים ושדרוגים לעומת קודמו; המנוע החדש מיוצר על ידי וולוו והוא עומד בתקני Tier 4 Final. מנוע זה משרת בשני הדגמים החדשים ומייצר כאן 30.6 כ"ס עם הבטחה לצריכת דלק הנמוכה ב-5% ביחס ל-EC35C. תאי המפעיל בשני הדגמים תפחו בכ-10% לטובת עוד מקום ומרווח ובמקביל הוחלפו רוב אמצעי השליטה והבקרה בחדשים, ארגונומיים ויעילים מבעבר.
מיני מחפר וולוו ECR40D

מיני מחפר וולוו ECR40D


מערכת הידראולית חדשה הכוללת צנרת מחוזקת וממוגנת יותר מבטיחה שיפור משמעותי בכוח הפריצה ובכוח הקריעה בקצה הזרועה ביחס לדגמים הקודמים. בוולוו מציינים תוספת בכוח הנעה בין 6-14% בהחלט משמעותיים. בין היתר מוצע מצב ECO חסכוני במנוע המיועד לעבודות בעומס נמוך או לתנועה מנהלתית כאשר לא נדרש מלוא כוח המנוע; במצב ECO מדובר על צריכת דלק הנמוכה בכ-10%, מציינים בוולוו.
עוד טופל סעיף התחזוקה השוטפת, המתיימר להיות גם נוח יותר לגישה ולביצוע במיני מחפרים החדשים, אך גם חסכוני יותר. סבבי גירוז נדרשים מעתה בכל 50 שע"מ והחלפות שמנים כל 500 שע"מ.
בוולוו יחלו בשיווק המיני מחפרים החדשים בכל השווקים הרלוונטיים כבר באפריל הקרוב. לפניה ליבואנית וולוו לארץ לקבלת פרטים נוספים, לחצו כאן