צמיג BKT Earthmax SR 45 Plus

צמיגי BKT מחדשים ל-2016

צמיג BKT Earthmax SR 45 Plus

צמיג BKT Earthmax SR 45 Plus


BKT ההודית עומדת להשיק בגרמניה בחודש הבא, במסגרת תערוכת ציוד מכני הנדסי הגדולה BAUMA 2016, מספר צמיגים חדשים לציוד כבד ולמשאיות עם הבטחה "לטלטל את השוק" הודות לשילוב בין האיכות והעמידות לבין מחיר תחרותי.
המעניין ביותר הנו צמיג ראדיאלי חדש בשם Earthmax SR 45 Plus המוצע במידה 27.00-R49 בקוטר 2.7 מטרים והמיועד לשרת על משאיות מכרות גדולות. הצמיג הענק מביח להציע אלטרנטיבה תחרותית הן בבצועים והן בעלויות אל מול היצרניות המובילות המתמחות בתחום זה. ב-BKT מדגישים את העמידות הגבוהה בפני שחיקה, הדופן המחוזקת באופן יוצא דופן לטובת יציבות גבוהה ועדיין היכולת להציע גמישות וספיגה מצוינות. צמיג זה מיועד גם לעמוד בנסיעות ארוכות יחסית בעומס מלא. מבנה ה'קוביות' נועד להציע יכולת ניקוי עצמי גבוהה יחד עם אחיזה מעולה ומינימום ויברציות המועברות אל הרכב.
צמיג BKT Earthmax SR 31

צמיג BKT Earthmax SR 31


מאותה המשפחה אך קטן במקצת יוצג ה-Earthmax SR 31 הרב-שכבתי במידה 23.5-R25. צמיג זה פותח במיוחד לשרת בתנאי קיצון ולאורך זמן על מעמיסים גדולים, משאיות עפר פרקיות ודחפורים אופניים. ציוד כבד זה מתאפיין ביכולת עבודה בתנאים קשים ותוך שחיקה ובלאי גבוהים, וב-BKT מתיימרים להציע מענה לשוק תובעני זה עם הצמיג הקשוח החדש. ה-Earthmax SR 31 עמיד במיוחד בפני פגיעות וקרעים, נשען על דופן מאסיבית וקשיחה במיוחד ומבטיח עמידות גבוהה גם בתנאי חום קיצוניים.
יבואנית צמיגי BKT לארץ היא ויקטור חברה לייבוא ושיווק צמיגים מקרית מלאכי. לקבלת פרטים נוספים ניתן להתעניין בתקריות המוסמכות.
צמיג BKT Earthmax SR 31

צמיג BKT Earthmax SR 31