מחפר ג'ון דיר 160G LC

מחפרים חדשים מג'ון דיר

מחפר ג'ון דיר 130G LC

מחפר ג'ון דיר 130G LC


חטיבת ציוד מכני הנדסי בג'ון דיר ממשיכה את הרחבת ההיצע ורענון הציוד המיוצר על ידה, עם השקת 3 מחפרים חדשים במשקלי עבודה של 13, 16 ו-18 טון, המצוידים כולם במנועי Final Tier 4 נקיים, חזקים ובעיקר – חסכוניים ממנועי המחפרים המוכרים עד כה של החברה. מדובר בג'ון דיר 130G, ג'ון דיר 160G LC ובג'ון דיר 180G LC (שמם מרמז על משקל העבודה) ולדידם מודגש בהודעה לציבור כי ציוד כבד חדש זה תוכנן ומיועד למגוון רחש של סגמנטים בתעשייה, בין היתר הודות לגרסאות שונות, ציוד רב הניתן לחיבור למחפרים אלו, היצע רחב של כפות וזרועות וכיו"ב.
מחפר ג'ון דיר 160G LC

מחפר ג'ון דיר 160G LC


בכל המחפרים החדשים משרת מנוע John Deere PowerTech PVS 4.5L חדש ומתקדם המייצר 98 כ"ס ב-130G, כ-121 כ"ס ב-160G LC ו-128 כ"ס ב-180G LC. המחפרים החדשים קיבלו בנוסף גם מערכת הידראולית חדשה, בעלת יכולות גבוהות יותר ועם הבטחה לעמידות ואמינות גבוהות יותר. העיצוב החיצוני עודכן בעיקר סביב לסעיף שדה הראיה, כאשר בין היתר עוצבה מחדש החופה האחורית, לטובת שיפור שדה הראיה לאחור וגישה נוחה וקלה יותר למנוע. תא המפעיל רוענן אף הוא ולטובת יעילות גבוהה יותר בעבודה ונוחות משופרת בסעיפי התחזוקה הועברה נקודת חיבור הדיאגנוסטיקה אל תוך הקבינה. עוד חדשה היא מצלמת הרוורס שהפכה לאבזור סטנדרטי ויכולת כיול נתוני חיבור שונים לציוד קצה, ושמירתם בזיכרון המחשב, כך שחיבור וניתוק ציוד מגוון ניתן לביצוע בקלות ובנוחות רבה מעד כה.
עוד כציוד סטנדרטי מוצע במחפרים החדשים מעקה בטיחות למדרגות העלייה על חופת המנוע ועל החופה עצמה. כאופציה מוצעת חבילת תאורה, הכוללת תאורה נוספת על יחידת המנוע מכמה כיוונים, לאפשר בדיקות, טיפולים ותחזוקה גם בשעות החשיכה.
יבואנית ג'ון דיר הנה חברת מפרם, שעד כה לא ייבאה את המחפרים של המותג לארץ.
מחפר ג'ון דיר 180G LC

מחפר ג'ון דיר 180G LC