מלגזת דיזל חדשה ליונדאי

Hyundai 160D-7E

Hyundai 160D-7E


יונדאי השיקה את מלגזת הדיזל המאסיבית 160D-7E בעלת כושר הרמה מרבי של 16 טון וגובה הרמה מרבי של 4.7 מ'. המלגזה החדשה היא אחת מתוך סך של 24 מלגזות אותן היא עומדת לחדש ולרענן בתקופה הקרובה, בעיקר מתוך כוונה להחליף את היצע המנועים במנועים עדכניים, נקיים וחסכוניים יותר.
ליונדאי 160D-7E החדשה מנוע קאמינס 6-צילינדרי מוכח בנפח 6.7 ליטר המציע כאן 162 כ"ס והעומד בתקני Tier 3. היצרנית טוענת כי מנוע זה שקט משמעותית ביחס למנועים בדגמים קודמים, מצטיין בפעולה חלקה יותר ובעקומת מומנט שטוחה יותר, הוא חסכוני משמעותית ופולט פחות מזהמים.
Hyundai 160D-7E

Hyundai 160D-7E


המלגזה החדשה מצוידת בנוסף באפשרות לברור מבין 3 מצבי פעולה של המנוע – בהתאם לצורך ולאופי השימוש: Standard לעבודה רגילה, Economy לעבודה בתנאים נוחים יותר, דוגמת העמסת נפח גדול אך במשקל נמוך, ו-Power למשימות קשות ומאומצות יותר. יכולת הבחירה של מצבי העבודה של המנוע ממקסמת את פעולת וניצולת המנוע ובכך תורמת לחיסכון נוסף בצריכת הדלק. תיבת ההילוכים האוטומטית מתאפיינת – על פי יונדאי – בפעולה חלקה ביותר, נטולת מכות או קפיצות בין ההילוכים עם דגש על תחילת נסיעה חלקה במיוחד בכדי להקל על הובלת מטען כבד או מסורבל. גם תיבת ההילוכים מאפשרת בחירה מבין 2 מצבי עבודה שונים, בהתאם לצורך. יחד עם תחילת נסיעה חלקה מבעבר, מציע השילוב בין תיבת ההיולכים והמנוע החדשים האצה מהירה יותר, יכולת עבודה יעילה יותר בשיפועים ונסיעה מנהלתית רגועה ונעימה יותר. זו האחרונה מגובה גם בבקרת מהירות אותה ניתן לכייל – בעיקר לצורך הגבלתה.
Hyundai 160D-7E

Hyundai 160D-7E


עוד שופרו במלגזה החדשה עמדת המפעיל, לוח המחוונים, נושא הגישה למנוע לצורך תחזוקה וטיפולים ועוד. בין היתר מוצע כאן מזגן חדש ורב עוצמה מבעבר, פנים תא המפעיל עמיד בפני מים (וניתן לשטיפה), אימובילייזר, מצלמת רוורס, מערכת שמע הכוללת נגן MP3 ו-CD ועוד.
מלגזת הדיזל יונדאי 160D-7E מיועדת לעבודות אינטנסיביות בענפי העץ, הצנרת, המכולות, הבטון והפלדה. לפניה ליבואנית מלגזות יונדאי לארץ, לחצו כאן