מעמיס וולוו L45H

H מחליף G בוולוו

מעמיס וולוו L45H

מעמיס וולוו L45H


וולוו ציוד מכני הנדסי חושפת צמד מעמיסים חדשים בסגמנט ה-8.5-9.5 טון – דור המשך לדגמים המוכרים וולוו L45G ו-וולוו L50G; מדובר בוולוו L45H ובוולוו L50H החדשים אשר למרות הזהות החיצונית מתיימרים להציע שורת שיפורים ושדרוגים משמעותית ביחס לדור היוצא, בראשה הבטחה לחיסכון בצריכת הדלק של עד 15% בהחלט לא מבוטלים.

שירות חדש בחינם: לא קונים לפני שמשווים!! לחצו על התמונה

שירות חדש בחינם: לא קונים לפני שמשווים!! לחצו על התמונה

וולוו L45H מציע משקל עבודה של 8,670 ק"ג והוולוו L50H מציע משקל עבודה של 9,500 ק"ג.

מעמיס אופני וולוו L50H

מעמיס אופני וולוו L50H


מנועי הוולוו D4H הוותיקים מחליפים עתה מנועי D4J חדשים – אף הם מתוצרת וולוו – העומדים בתקני Tier 4-Final. מנועים אלו הם בנפח 4.0 ליטרים, מתיימרים לפלוט פחות מזהמים ומציעים הספק גבוה יותר: מנוע הוולוו L45H החדש מייצר 100.5 כ"ס לעומת 95 כ"ס ב-L45G ו-116.7 כ"ס ב-L50H החדש לעומת הספק מנוע ה-L50G, שעמד על 114 כ"ס. למרות העלייה – גם אם קלה – בהספק, מבטיחים מנועי ה-D4H החדשים חיסכון של עד 15% בצריכת הדלק.
מעמיס אופני וולוו L45H

מעמיס אופני וולוו L45H


גם המערכת ההידראולית משופרת כאן, כאשר בוולוו מצהירים על עוד 20% ספיקה המובילה לשיפור במהירויות העלייה/ירידה של הבוכנות של עד 26% בהחלט-משמעותיים. המשמעות היא קיצור של ממש בסבבי העבודה (העלאת והורדת הכף) אשר יחד עם החיסכון אותו מציע המנוע בצריכת הדלק אמורים להציע בשורה התחתונה כלי יעיל וזול משמעותית לתפעול ותחזוקה.
מעמיס אופני וולוו L50H

מעמיס אופני וולוו L50H


מערכות הבטיחות המוצעות עבור צמד המעמיסים החדש כוללות בקרת עומס ה"אינטליגנטית", כפי שהיא מוגדרת על ידי וולוו; מערכת זו קוראת בכל רגע נתון את המשקל המורם באמצעות הזרועות ומונעת בעת הצורך עומס יתר. כמו כן היא מווסתת את כמות ועוצמת הספיקה מהמערכת ההידראולית בכל רגע נתון, בהתאם לעומס ולצורך, במטרה להציע פעולה יעילה ככל הניתן בכל שלב בעבודה, מבלי לערב את המפעיל בנושא זה. לדברי וולוו מדובר הן במערכת בטיחותית והן במערכת התורמת חלק משמעותי לחיסכון בבלאי ובצריכת הדלק.
מבחינת העיצוב, סביבת המפעיל והנדסת האנוש לא מדווח על שינויים בדגמים החדשים.
יבואנית הציוד מכני הנדסי של וולוו לארץ היא חברת מאיר.