מעמיס ג'ון דיר 324K High Lift

שופלים מעודכנים מג'ון דיר

מעמיס ג'ון דיר 244K-II

מעמיס ג'ון דיר 244K-II

פחות משנתיים לאחר השקתם, וכבר עוברים המעמיסים הקומפקטיים ה'חקלאיים' של ג'ון דיר רענון, שדרוג ושיפור.
המעמיסים האופניים 244K ו-324K מבית ג'ון דיר, מעמיסים במשקלי עבודה של 4.9 ו-5.6 טון, בהתאמה, מוצעים כעדכניים ומחודשים לקראת שנת 2017. בג'ון דיר מסבירים את קרבת הרענון והשיפורים למועד השקתם (לפני כשנתיים בלבד) בהיזון חוזר, הערות, הארות ובקשות מצד לקוחות שדרשו את שיפור המוצר במטרה להותירו תחרותי בסגמנט ההוך תחרותי יותר ויותר.

שירות חדש בחינם: לא קונים לפני שמשווים!! לחצו על התמונה

שירות חדש בחינם: לא קונים לפני שמשווים!! לחצו על התמונה

מדובר בצמד מעמיסים המתבססים על שלדה קשיחה ולא פירקית כמקובל בסגמנט, עם היגוי כפול. השינוי המשמעותי יותר בוצע בדגם הקומפקטי יותר – ג'ון דיר 244K המכונה מעתה 244K-II. מנוע ה-64 כ"ס מוחלף כעת במנוע המשרת גם באח הגדול יותר, ה-324K, וכמוהו הוא יציע מעתה 70 כ"ס.
דגם ה-324K מוצע מעתה גם עם אופציית high-lift המיועדת בעיקר עבור משימות חקלאיות ובתחומי הפיתוח הנופי, אך מותאם לכל עבודת העמסה אחרת המתבצעת מעל לדופן גבוהה. אופציה זו מעלה את גובה ההרמה המרבי (גובה ציר הכף) מעבר לגובה הסטנדרטי העומד בכלים אלו על 3.2 מטרים. בג'ון דיר לא ציינו בכמה משתפר גובה ההרמה בגרסאות ה-high-lift החדשות.
עוד אופציה חדשה בגרסאות המעודכנות היא האפשרות לחבר ולנתק ציוד מקצה הזרועות בלחיצת כפתור – מנגנון ש"הושאל" מהמיני מעמיסים של ג'ון דיר.

מעמיס ג'ון דיר 324K High Lift

מעמיס ג'ון דיר 324K High Lift

שני המעמיסים המחודשים מוצעים גם עם משאבה הידראולית מחוזקת המספקת לחץ גבוה יותר לעבודות הדורשות מהירויות הרמה והורדה משופרות ויכולת הרמה טובה יותר. אופציה זו מיועדת לנדרשים לעבוד יותר עם ציוד הידראולי מתחבר (כמו מטאטא כביש, קודח בורות, כף נפתחת ועוד).
בג'ון דיר מציעים את המעמיסים המשופרים 244K-II ו-324K מעתה, במקום הגרסאות הוותיקות יותר.