טויוטה BT Reflex

שיפור מלגזות ההיגש בטויוטה

טויוטה BT Reflex

טויוטה BT Reflex

טויוטה משיקה 3 סדרות מלגזות היגש חדשות באירופה, תחת הסדרה BT Reflex; מדובר בסדרות BT Reflex R, BT Reflex E ו-BT Reflex O הנבדלות אלו מאלו ביכולותיהן וייעודן הספציפי. גרסאות ה-R מיועדות "לספק ביצועים מיטביים בעבודות בגובה", גרסאות ה-E מאפשרות הטיית עמדת המפעיל לשיפור יכולת הראייה והשליטה של המפעיל בתנאים מסובכים וקשים יותר לעבודה וגרסאות ה-O המיועדות הן לעבודה בתוך מבנה, הן מחוץ למבנה והן לעבודות המשלבות פנים וחוץ.

טויוטה BT Reflex

טויוטה BT Reflex

המלגזות החדשות כוללות תכנון ועיצוב חדשים לגמרי, עם דגש על יחידת תרנים שתוכננה מחדש, והמסוגלת בגרסאות הגבוהות יותר להגיע עד לגובה של 13 מטרים; דגש עיקרי בתכנון מחדש של יחידת התורן ניתן על שיפור שדה הראיה ושיפור היציבות, הודות לנקודות חיבור חדשות לשלדה. יחד עם התורן החדש תוכנן גם המגן העליון, מעל לראש המפעיל, מחדש, עם הבטחה לשיפור בשטח ושדה הראיה ויכולת הגנה טובה יותר בפני נפילת ופגיעת עצמים מגובה. כושר ההרמה בסדרות החדשות נעה מ-1.4 ועד 2.5 טון.

טויוטה BT Reflex

טויוטה BT Reflex

בטויוטה מציינים עוד כי היכולת להטות לאחור את עמדת המפעיל הנה פטנט ייחודי לה וגם בסדרות החדשות מוצעת אופציה זו, תחת תת-הסדרה BT Reflex E. בחברה מסבירים כי מדובר בתכונה המשפרת לבלי הכר את נוחות המפעיל, יכולתו לעבוד (גם) בגבהים ללא מאמץ או כאבי צוואר, רמת הבטיחות – בעיקר בשל שדה הראיה המשופר והיכולת לעקוב בנוחות ולא מאמץ באופן רציף אחר הנעשה למעלה. יודגש עוד כי בשל תכונות אלו עולה תפוקת המפעיל ובשורה התחתונה מתקבלת תמורה גבוהה יותר לעלות.
יבואנית מלגזות טויוטה לישראל היא חברת יוניון מוטורס.