מנוף Sennebogen 624

הקומפקטי החדש של Sennebogen

מנוף Sennebogen 624

מנוף Sennebogen 624

סנבוגן הגרמנייה (Sennebogen) משיקה מנוף כבלים אופני טלסקופי נייד חדש בשם 624. למעשה פותחת היצרנית הוותיקה והמוכרת קטגוריה חדשה של ציוד כאשר היא מציעה בכלי אחד את השילוב בין מנוף נייד למנוף כבלים – שילוב שעד כה ישב על בסיס משאית או שהוצע במידות קטנות וקומפקטיות יותר. בסנבוגן מסבירים כי הכלי החדש פותח בעיקר למגזרי הבנייה לעומק, הכנת יסודות, מנהור ותשתיות מים בקנה מידה גדול. היתרונות: מהירות בפריסה ובמוכנות לעבודה, ניידות יעילה ביותר – גם באתר עצמו, פשטות בתפעול ומהירות הרכבה ופירוק גבוהים מכל מוצר דומה אחר. כדוגמא מביאים אנשי סנבוגן אתר בו מתבצעות אי-אלו חפירות במקביל, במרחקים קטנים זו מזו, לעיתים בתנאי עבודה קשים לתנועה. בתנאים אלו נדרש כלי חזק, בעל יכולות הרמה ארוכות וגבוהות אך קומפקטי וזריז דיו לנוע במהירות ממקום למקום.

מנוף Sennebogen 624

מנוף Sennebogen 624

ה'בום' המאסיבי בנוי 3 חלקים ובשלוש פעולות פשוטות ומהירות ניתן לפתוח או לקפלו בחזרה (לצורך העברה או ניוד) באתר, וללא קושי מבטיחים אנשי היצרנית. תצורת הבנייה והקיפול (ראו איור) מאפשרת הובלה סטנדרטית ללא בעיות בליטה או אורך יתר, בדומה להובלת באגר ממוצע ואף קצר מכך.
סנבוגן 624 שוקל 27 טון, מוכן לעבודה ובכך נכנס לקטגוריה של מנופי הכבלים שמתחת ל-30 טון. נתון זה מהווה יתרון מהותי במדינות רבות באירופה, בהתייחסות לניוד כלים כאלו ממקום למקום ובתוך אתרי העבודה. אורך ה'בום' מגיע ל-14 מטרים (נטו). את כוח ההרמה מספקות 2 כננות 6.0 טון כ"א הממוקמות בחלקו העליון של המנוף כאשר מערכת בלימת חירום מתכווננת מהווה כאן אבזור סטנדרטי.
יבואנית מנופי סנבוגן לארץ היא חברת קומסקו

מנוף Sennebogen 624

מנוף Sennebogen 624