הכי קטן של בובקט

לבובקט E20 החדש מערכת בלימה המופעלת אוטומטית ברגע שהמנוע מדומם

לבובקט E20 החדש מערכת בלימה המופעלת אוטומטית ברגע שהמנוע מדומם

בובקט משיקה מיני מחפרון חדש בשם E20 שמתמקם כקומפקטי וקל בהיצע, מתחת ל-E26 ול-E32i ו-E35i החדשים עליהם כבר סיפרנו לכם כאן. ה-E20 החדש מחליף בהיצע בובקט את ה-324 הוותיק, שהיה עד כה כרטיס הכניסה של היצרנית לתחום המיני מחפרונים. בדומה ל-324 היוצא, כך גם מנוע ה-E20 מייצר 13.9 כ"ס, והוא עומד בתקני Tier 4 העדכניים.
בובקט תציע את ה-E20 החדש עם תא מפעיל פתוח (מסגרת הגנה וגגון) או תא מפעיל סגור – לפי בחירה. מדובר במיני מחפרון ללא בליטת זנב מעבר לרוחב הכלי (zero tail swing), כך שהוא מותאם במיוחד לעבודה במקומות צרים במיוחד – רוחב הכלי הוא 98 ס"מ בלבד – בכלל זה מקומות עם מכשולים דוגמת מזגנים בולטים, קירות נמוכים ועוד.

בובקט מיקמו את בוכנות ה'בום' בחלק העליון של הזרועות, למזער סכנת פגיעה

בובקט מיקמו את בוכנות ה'בום' בחלק העליון של הזרועות, למזער סכנת פגיעה

בובקט E20 החדש מציע משקל עבודה של 1,912 ק"ג (מחושב כולל מפעיל במשקל 75 ק"ג) בגרסה הפתוחה ו-1,983 ק"ג עם תא מפעיל סגור. למיני מחפרון כושר חפירה מרשים של כ-2.6 מ' שנועד לצמצם את שינויי המיקום הנדרשים בעת העבודה, לטובת ייעול וחיסכון בזמן. גובה השפיכה המרבי עומד על 2.65 מ'. גובה הכלי המרבי עומד על כ-2.3 מ' (עם תא מפעיל סגור). כנתון מהירות נסיעה מרבית מדווחים ב-בובקט על 4.0 קמ"ש.
ה-E20 החדש כולל סביבת מפעיל מתקדמת ומרווחת יותר מאשר ב-בובקט 324, מבטיחים אצל היצרנית, ובכלל זה נמנים יחידת ג'וי סטיק חדשה, צג חדש, כיסא משופר ומיקום נוח יותר של המכלולים ואמצעי התפעול השונים. בובקט תחל במכירת ה-E20 החדש במהלך השבועות הקרובים, עם פניה בראש ובראשונה לשוק ההשכרות.