מיני מחפר טרקס TC37-2

דור המיני-מחפרים הבא של טרקס

סדרת המיני מחפרים החדשה של טרקס

סדרת המיני מחפרים החדשה של טרקס

יצרנית הציוד מכני הנדסי האמריקאית טרקס (Terex) ממשיכה בריענון – למעשה החלפת – היצע המיני מחפרים שלה, עם השקה מתוכננת של לא פחות 6 דגמים חדשים באפריל הקרוב והבטחה לריענון כלל ההיצע לכדי חדש לגמרי במהלך השנתיים הבאות. הדגמים החדשים שייחשפו באפריל הם הטרקס TC14-2, טרקס TC16-2, טרקס TC19-2, טרקס TC22-2, טרקס TC35-2 וטרקס TC37-2. ההבדל בשמות הדגם ביחס לדגמים אותם הם מחליפים הוא בתוספת הסימול -2 בלבד, אך כאמור – מדובר במוצר חדש לגמרי.

מיני מחפר טרקס TC19-2

מיני מחפר טרקס TC19-2

על התכנון והייצור הראשוני אמון סניף טרקס בגרמניה, והחשיפה הרשמית תיערך כאמור באפריל במסגרת תערוכת BAUMA במינכן שבגרמניה.
הדגמים החדשים משתרעים על טווח משקלי העבודה שבין 1.4 ל-3.7 טון וכוללים תכנון ועיצוב חדשים מן המסד עם הבטחה לשיפור משמעותי בכל תחום חשוב ביחס לדגמים קודמים, והכוונה להספק, כוח הידראולי, מהירות הרמה והורדת זרועות, מהירות סיבוב, כוח פריצה וארגונומיה (סביבת המפעיל). המערכת ההידראולית החדשה מכונה LUDV שאלו קיצור של "חלוקת ספיקה הידראולית ללא תלות בעומס" בתרגום מגרמנית. בהסבר לפעולת המערכת מדובר על העברת כוח פריצה גבוה בכל מצב כאשר יש בו צורך, גם אם מדובר לרגע קצר או שלא בתפוקת מנוע מלאה. המערכת מתיימרת לוודא שבכל רגע נתון יגיע לקצה הזרוע מירב העוצמה של הכלי, במטרה לאפשר עבודה חלקה, מהירה ויעילה מכל סוג.

מיני מחפר טרקס TC19-2

מיני מחפר טרקס TC19-2

הקבינה בכל המיני מחפרים החדשים תוכננה מחדש, כהצהרת אנשי טרקס, כאשר עיקר הדגשים מתייחסים למרווח ששופר משמעותית, תוך ציון הנתון שהרצפה והדוושות תוכננו גם לנועלים נעליים במידה 48… גם סעיף השמשות ושדה הראיה מתיימר להציע שיפור משמעותי ביחס לדור העדכני של טרקס וכך גם הנדסת האנוש והתפעול, המבטיחים להיות נוחים ונעימים הרבה יותר; בין היתר מוצע כיסא מפעיל חדש וג'וי-סטיק חדש לגמרי בכל הדגמים.

מיני מחפר טרקס TC37-2

מיני מחפר טרקס TC37-2

דור המיני מחפרים הקודם של טרקס צויד במנועי יאנמר ומיצובישי, כאשר לגבי היצע המנועים אצל המיני מחפרים החדשים ניתן בשלב זה רק לנחש, שכן המפרטים הטכניים המלאים ייחשפו רשמית במהלך התערוכה המתוכננת במינכן, שם ייחשף הליין החדש במלואו ובאופן מלא.

מיני מחפר טרקס TC37-2

מיני מחפר טרקס TC37-2