הבאגר הכבד של וולוו יוצא לדרך

וולוו החלה לשווק את המחפר הזחלי הכבד מתוצרתה – ה-EC950F

וולוו EC950F

ענקית הצמ"ה השבדית וולוו מודיעה על תחילת השיווק והמסירות בפועל ללקוחות של המחפר הזחלי הגדול מתוצרתה – וולוו EC950F – ממשיך דרכו של הוולוו EC950E שהוצג כאב טיפוס ב-2016.

מדובר במחפר במשקל עבודה של 90 טון בקירוב, ובכך הוא הופך לבאגר הכבד והחזק מתוצרת וולוו. דגם זה מוצע עם מנוע מעודכן העומד בתקני 'שלב 5' האירופאיים; המנוע הוא מדגם D16 של וולוו – 6 צילינדרים בנפח 16.0 ליטרים בקירוב המציע כאן כ-614 כ"ס והמכויל לספק מומנט גבוה כבר מסל"ד נמוך במיוחד, במטרה לאפשר ביצועים מיטביים תוך מינימום בלאי וצריכת דלק. בוולוו מציינים כי מדובר במחפר המיועד לשווקים במדינות בהן תקנות פליטת המזהמים הן המחמירות ביותר, קרי, בראש ובראשונה אירופה וצפון אמריקה.

וולוו EC950F

באגר כבר זה מצוייד בין היתר במערכת הידראולית מתקדמת הכוללת 4 מצבי עבודה לבחירה – בהתאם לצורך ולתנאים – המאפשרים עבודה בניצולת מרבית, תוך מינימום צריכת דלק. על פי וולוו מאפשרת מערכת זו – יחד עם יתר מערכות ההפעלה של הכלי – העמסת מקסימום נפח ומשקל ליחידת זמן וליחידת אנרגיה, בעיקר הודות לקיצור מחזורי הפעולה.

מנגנון החיבור בקצה הזרוע מאפשר עבודה מיטבית עם לא פחות מ-20 כלים הניתנים לחיבור ולעבודה, כאשר ניתן לכייל את נתוני כל הכלים הללו בזיכרון מחשבי ניהול המערכת ההידראולית, כך שכל כלי המתחבר מופעל באופן המיטבי לצרכיו ולדרישותיו.

יבואנית וולוו לישראל היא חברת 'מאיר'.

וולוו EC950F